Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Under: :!:

jada, sussebassen min...jeg kommer snart.

Neste helg var det vel vi skulle møtes?

Har forresten noen nye leketøy, buttplug på størrelse med vaffeljernet :thumbup:

Ers, jg r ikke homo .. dt r ekklt syns jg!! :nei: :nei:

så bare hold dg una mg for jeg er IKKE homo!! :realmad:

Lenke til kommentar
Under: :!:

jada, sussebassen min...jeg kommer snart.

Neste helg var det vel vi skulle møtes?

Har forresten noen nye leketøy, buttplug på størrelse med vaffeljernet :thumbup:

Ers, jg r ikke homo .. dt r ekklt syns jg!! :nei: :nei:

så bare hold dg una mg for jeg er IKKE homo!! :realmad:

You are my retard :love:

Lenke til kommentar
Skal lage god fiskemiddag til deg engang :thumbup:

Med veldig "brun" saus :!:

Regner med at du tok den:P

*overse humoren*

Det kan rett og slett være at fisken ikke har vært riktig tilberedt. Jeg var 16-17 år da jeg oppdaget at kjøttdeig ikke skulle være sprøstekt for eksempel. Ikke skulle kotelettene være så tørre at de kunne brukes som svamp heller. Tror mine foreldre er skyld i mye av min misnøye med enkelte matretter. Husker jeg ble tvunget til å spise ekkel levergryte ørten ganger. Den dag i dag så klarer jeg ikke lever. Brekker meg omtrent ved tanken.

Lenke til kommentar
Lars: Nå har du jo blitt ganske flink til og lage mat selv, men at foreldre kan gjøre mye med hva man liker tror jeg 100% på.

Visse retter som hu ekle fostermora jeg hadde laget , klarer jeg ikke og få ned.

Det hjelper å bo noen år i egen kåk og måtte fikse maten selv. Etterhvert så har jeg faktisk blitt ganske glad i å lage mat. Det er gøy å eksperimentere litt med maten. Prøve nye kombinasjoner og sånn. Tar ikke så lang tid før man finner ut hva som passer sammen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...