Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 DET der er morsomt :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Stekt laks går an en gang i blant. Grillet ørret går også ned. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Skal lage god fiskemiddag til deg engang Med veldig "brun" saus :!: Regner med at du tok den:P Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Laks i folie er ekstremt godt. Spesielt med poteter og grønnsaker til. Nam-nam. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Under: :!: jada, sussebassen min...jeg kommer snart. Neste helg var det vel vi skulle møtes? Har forresten noen nye leketøy, buttplug på størrelse med vaffeljernet Ers, jg r ikke homo .. dt r ekklt syns jg!! :nei: så bare hold dg una mg for jeg er IKKE homo!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Under: :!: jada, sussebassen min...jeg kommer snart. Neste helg var det vel vi skulle møtes? Har forresten noen nye leketøy, buttplug på størrelse med vaffeljernet Ers, jg r ikke homo .. dt r ekklt syns jg!! :nei: så bare hold dg una mg for jeg er IKKE homo!! You are my retard Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gapwick, trykk her Greit, greit, kan begynne nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) :!: Du som sa alle i Norge var homo Jeg holder meg unna deg med glede;) Men ikke si noe du ikke klarer og stå for da:P Jeg er ikke homo jeg heller, men har NULL problem med og være ekkel. Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Under: Please, skriv litt bedre ihvertfall.... It hurts to read Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Laks i folie er ekstremt godt. Spesielt med poteter og grønnsaker til. Nam-nam. Det spiser jeg nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skal lage god fiskemiddag til deg engang Med veldig "brun" saus :!: Regner med at du tok den:P *overse humoren* Det kan rett og slett være at fisken ikke har vært riktig tilberedt. Jeg var 16-17 år da jeg oppdaget at kjøttdeig ikke skulle være sprøstekt for eksempel. Ikke skulle kotelettene være så tørre at de kunne brukes som svamp heller. Tror mine foreldre er skyld i mye av min misnøye med enkelte matretter. Husker jeg ble tvunget til å spise ekkel levergryte ørten ganger. Den dag i dag så klarer jeg ikke lever. Brekker meg omtrent ved tanken. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Under: Please, skriv litt bedre ihvertfall.... It hurts to read Gjenta? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Lars: Nå har du jo blitt ganske flink til og lage mat selv, men at foreldre kan gjøre mye med hva man liker tror jeg 100% på. Visse retter som hu ekle fostermora jeg hadde laget , klarer jeg ikke og få ned. Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gapwick, trykk her Greit, greit, kan begynne nå. Yes! Under: Please, skriv litt bedre ihvertfall.... It hurts to read Please, skriv litt bedre ihvertfall.... It hurts to read Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Under: Please, skriv litt bedre ihvertfall.... It hurts to read Gjenta? Det er forskjell på ordelingsfeil og skrivefeil! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Under: Please, skriv litt bedre ihvertfall.... It hurts to read Eg har innbyrdes kjensler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Samoeboe: Ikke for de som vil hakke for og hakke. Nei, går i dusjen og leser Donald. Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars: Nå har du jo blitt ganske flink til og lage mat selv, men at foreldre kan gjøre mye med hva man liker tror jeg 100% på.Visse retter som hu ekle fostermora jeg hadde laget , klarer jeg ikke og få ned. Det hjelper å bo noen år i egen kåk og måtte fikse maten selv. Etterhvert så har jeg faktisk blitt ganske glad i å lage mat. Det er gøy å eksperimentere litt med maten. Prøve nye kombinasjoner og sånn. Tar ikke så lang tid før man finner ut hva som passer sammen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Gammel var du når du bodde for deg selv for første gang? var litt under 16år når jeg bodde i min første kåk. Man lærer fort og lage mat da. Og det er artig og lage mat. skal ha vårruller i dag, noen forslag til saus til risen? Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg