StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 StudioAre: U KILLED TEH CAFÊ! Jeg er flink til det, ikke sant? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Shiver me timbers an' poke me other eye out! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *Skrive noe som følger med strømmen* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *Slenge på noe nytt for å 1up-e det du skrev* ---- Jeg mencoder film til mobilen nuh, og det er kjedelig å vente=/ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Morn forumhorer. Er nettopp kommet hjem fra tentamen. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) @ clvn: Det er da alltids morsomt å se på menn som koder film.. (Ossen klarte jeg å tenke på det..?) Endret 2. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Herregud så lyst jeg har på kjøtt nå. Biff, koteletter, kyllingfilet+++ :drool: Kanskje jeg skulle stukket innom Ultra på vei hjem og kjøpt ferdiglaget fløtegratinerte poteter og lunchkaker? Det er nammenam! Endret 2. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 drar hjem til norge i natt ser ikke fram til flyturen men haha Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 godt hende du har sagt det før, men hvor har du vært\er? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Heter faktisk Japan for og opplyse deg litt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Heter faktisk Japan for å opplyse deg litt. Siden vi pirker på rettskriving, plutselig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) :!: Jeg er ikke flink i rettskriving av div. årsaker så jeg er bare glad for at du retter=) Er ikke pirkete er bare ikke helt på den "riskoker"-linja. Så det hadde null med rettskriving og gjøre, jeg retter ikke andres skriving pga. jeg er som en sopp på det området selv. Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Heter faktisk Japan for å opplyse deg litt. Siden vi pirker på rettskriving, plutselig. Nå var det faktisk snakk om diskriminering/fordommer etc for å sette det på spissen, "Japseland" er vel ikke i en særlig positiv forstand. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er dette her lovlig?: Å poste en link, og så gjøre den om så navnet er likt, men den er linket til en redtube side. Dette gjelder på et spillforum. Er dette lovlig, i følge norsk lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg