KvitKnekt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 AC/DC - problem child Det liker vel kjære Gapwick? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 AC/DC - problem childDet liker vel kjære Gapwick? fap to teh max! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Akkurat satt opp en sommermeny: FORRETT: • Gresk salat; Salat, tomat, agurk, rødløk, oliven(sort), fetaost, fetaostolje • Tzatzikidressing • Hvitløksbrød HOVEDRETT: • Grillmat koldtbord; Flintsteik, spareribs, marinert kyllingfilet, marinerte svinekoteletter, argentinsk lammepølse, bratwurst, løkpølse, ostepølse, grillpølser. • Sommersalat; Salat, paprika, tomat, agurk, mais, mandarinbåter, osteterninger. • Yoghurtdressing • Potetbåter DESSERT: • Jordbær med smeltet sjokolade og krem DRIKKE: • Cabernet Franc, Barbera(Rødvin) – Forrett • Øl – Hovedrett • Champagne – Dessert FARGEKODE: • Hvit • Vinrødt • Gull SELSKAPET: Beliggenhet: En stor og flott hage, helst et sted med mye farger og mye plass. Gjester: 15-30 stk. Tema: Togaparty Musikk: Middelhavsmusikk innvendinger? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) AC/DC - problem childDet liker vel kjære Gapwick? Awesome power chords, dude! Men ikke noe jeg lytter til ofte. Ikke noe jeg lytter til i det hele tatt, egentlig. Endret 2. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 AC/DC kan man jo egentlig ikke lytte til ofte, da det fort blir litt tamt... Men en gang iblant rocker det buksene av meg Spesielt om sommeren. Akkurat satt opp en sommermeny:** innvendinger? Sånn rent bortsett fra å ikke fått invitasjon? nei. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Akkurat satt opp en sommermeny: FORRETT: • Gresk salat; Salat, tomat, agurk, rødløk, oliven(sort), fetaost, fetaostolje • Tzatzikidressing • Hvitløksbrød HOVEDRETT: • Grillmat koldtbord; Flintsteik, spareribs, marinert kyllingfilet, marinerte svinekoteletter, argentinsk lammepølse, bratwurst, løkpølse, ostepølse, grillpølser. • Sommersalat; Salat, paprika, tomat, agurk, mais, mandarinbåter, osteterninger. • Yoghurtdressing • Potetbåter DESSERT: • Jordbær med smeltet sjokolade og krem DRIKKE: • Cabernet Franc, Barbera(Rødvin) – Forrett • Øl – Hovedrett • Champagne – Dessert FARGEKODE: • Hvit • Vinrødt • Gull SELSKAPET: Beliggenhet: En stor og flott hage, helst et sted med mye farger og mye plass. Gjester: 15-30 stk. Tema: Togaparty Musikk: Middelhavsmusikk innvendinger? Do want! er sulten som eff her Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jonaaaaas! Du overså mitt svar til deg en del sider tilbake Det skjer ingenting i Moss i dag XD Og ihvertfall ikke noe på jobben x) Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ossen i all verden har IKT-servicemedarbeider-yrke utvikla seg historisk egentlig... ? Fant ikke no på nett om det.. Endret 2. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ok Are: Pinne - Stein - Plastikk. trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det fantes ikke, og nå finnes det. Om noen få år kommer det til å bli avviklet fordi drift ikke er det stedet det trengs flest folk på lang sikt. Edit: Leste IKT-driftsfag, det ble feil. Endret 2. juni 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ok Are:Pinne - Stein - Plastikk. trenger jeg si mer? Ja.. Hehe, sant det (tofagerl). --- Ikke si at alle døde? Endret 2. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Akkurat satt opp en sommermeny: FORRETT: • Gresk salat; Salat, tomat, agurk, rødløk, oliven(sort), fetaost, fetaostolje • Tzatzikidressing • Hvitløksbrød HOVEDRETT: • Grillmat koldtbord; Flintsteik, spareribs, marinert kyllingfilet, marinerte svinekoteletter, argentinsk lammepølse, bratwurst, løkpølse, ostepølse, grillpølser. • Sommersalat; Salat, paprika, tomat, agurk, mais, mandarinbåter, osteterninger. • Yoghurtdressing • Potetbåter DESSERT: • Jordbær med smeltet sjokolade og krem DRIKKE: • Cabernet Franc, Barbera(Rødvin) – Forrett • Øl – Hovedrett • Champagne – Dessert FARGEKODE: • Hvit • Vinrødt • Gull SELSKAPET: Beliggenhet: En stor og flott hage, helst et sted med mye farger og mye plass. Gjester: 15-30 stk. Tema: Togaparty Musikk: Middelhavsmusikk innvendinger? Ser ut som en vinner;) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 StudioAre: U KILLED TEH CAFÊ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Så positive vi er til hva andre liker... Det handler ikke om hva andre liker, men hva jeg (ikke) liker. np: Motorpsycho + Jaga Jazzist Horns – Pills, Powders And Passion Plays Hei Gap! Husker du den lange koselige greia du skulle skrive? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Knikk~ Da var det stø kurs mot nærmeste senter for å bruke penger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Avast there ye landlubber! Hoist the anker and trim the sails! There be gold in ye horizon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg