SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) U like room? It was kinda... AWESOME! GR8 iPwnzzz La ved link til kjøleren i forrige post Endret 2. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ingenting er som egen leilighet. Jeg kan løpe naken ut på kjøkkenet og hente kald brus. (Sånn bortsett fra når Torg3r sover hos meg..) Men ja SF, bra rom du har deg, om du er gamer. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg trenge hjelp? btw, gief room til meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg og kan sprigne rundt naken. Kan gå kommando hele dagen om jeg føler for det. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg og kan sprigne rundt naken. Kan gå kommando hele dagen om jeg føler for det. *er glad for at man befinner seg LAAAANGT unna steinkjer* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ingenting er som egen leilighet. Jeg kan løpe naken ut på kjøkkenet og hente kald brus. (Sånn bortsett fra når Torg3r sover hos meg..) Men ja SF, bra rom du har deg, om du er gamer. Har fingrene mine i litt av hvert jeg btw, gief room til meg No can do Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen folkens. Helvete så vanskelig det var å våkne i dag. Fikk ikke sove i det hele tatt. Så endte opp med å ta noen sovepiller. Men da var det allerede så seint at de faen ikke har slutta å funke enda så jeg er jo bakjern som en tulling. Tror jeg venter litt med å kjøre for å si det sånn. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Når vi snakker om rom, kan noen gi meg en god grunn til hvorfor jeg skal gidde å rydde rommet mitt? Endret 2. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Når vi snakker om rom, kan noen gi meg en god grunn til å gidde å rydde rommet mitt? Er så utrolig deillig å legge seg ned i en nyskiftet seng i et rom der det er luftet, vasket og ryddet Tror jeg må stikke å vaske absolutt alle tastene på G15-tastaturet, nå ser det jævlig ut... Endret 2. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er så utrolig deillig å legge seg ned i en nyskiftet seng i et rom der det er luftet, vasket og ryddet Damn, da er det vel kun en ting å gjøre... rydde rommet Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Scrubs+mat= BEST! Det høres ut som en metafor for oppkast. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Scrubs+mat= BEST! Det høres ut som en metafor for oppkast. Så positive vi er til hva andre liker... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, Gapwich sprer hygge over hele kaféen. Hyggelig kvinnemenneske, hun.. Sjekk forresten ut signaturen min Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Scrubs+mat= BEST! Det høres ut som en metafor for oppkast. Så positive vi er til hva andre liker... Dette burde vi kjenne til nå, burde vi ikke? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gapwick, møtes hos deg i din seng? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor er den gamle 'SO' tråden?? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Så positive vi er til hva andre liker... Det handler ikke om hva andre liker, men hva jeg (ikke) liker. np: Motorpsycho + Jaga Jazzist Horns – Pills, Powders And Passion Plays Endret 2. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Liker du det? Endret 2. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor er den gamle 'SO' tråden?? Her har du alle: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Siste_Ordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg