Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Scrubs+mat= BEST! Enig i det, men pc i senga er litt mer awesum Soooooo....true Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Enda bedre er det å sitte kommando i sommervarmen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Nope, sovna. ^^ Ser den =) Men seriøst, lærern din kasta sprit OG tusj i hodet på hu som sovna!? Hardcore ... Gamlelærern min var så lei av at en elev alltid skulle vippe på stolen. Han tok en kjapp løsning på problemet, og sparket enkelt og greit bort stolbeina under eleven. Han sluttet med å vippe på stolen Hardcore! ! Endret 2. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Scrubs+mat= BEST! Enig i det, men pc i senga er litt mer awesum Dette er awesome Grønt er brus, rød er meg, blått er at jeg er glad. Fint, ikke sant? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *Fine bildet*Grønt er brus, rød er meg, blått er at jeg er glad. Fint, ikke sant? Nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm, orker jeg å dra på hytta i dag, eller ikke? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm, orker jeg å dra på hytta i dag, eller ikke? Nope. Eller kommer ann på, er det bra vær hos deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm, orker jeg å dra på hytta i dag, eller ikke? Nope. Eller kommer ann på, er det bra vær hos deg? Været er helt greit her, så bra at jeg kan gå i tskjorte. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Været er helt greit her, så bra at jeg kan gå i tskjorte. Da kan du dra. Her blåser det som f*** Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Her pissregner det! Sol, vind og 14 grader her... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 uhm... Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner? Feil, det er ikke noe bein i iskrem Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Scrubs+mat= BEST! Enig i det, men pc i senga er litt mer awesum Dette er awesome Grønt er brus, rød er meg, blått er at jeg er glad. Fint, ikke sant? Hvis du ser her: legg merke til venstre hjørne sammenlign med høyre hjørne her, sengen er maks 2 meter fra TVen. Legg til: Musen er byttet fra explorer 4.0 til logitech G5 http://s579.photobucket.com/albums/ss231/S...nt=IMG_0442.jpg NAM! Var ikke helt lett det der, men poenget er at jeg har det like comfy Endret 2. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 uhm... Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner? Feil, det er ikke noe bein i iskrem Hæ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 uhm... Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner? Feil, det er ikke noe bein i iskrem Hæ SWOSH! *vifte med armer* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 SpecialForce: Hva er den hvite greia du har på Xboxen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) SpecialForce: Hva er den hvite greia du har på Xboxen? En 3. parts kjøler som blåser inn kald luft. Den er litt støyende, men gjør jobben når jeg spiller FPS, da trenger jeg ikke å bry meg om den Her er linken http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2257 Den drives av USB-porten bak på xboxen. SpecialForce: Hva er den hvite greia du har på Xboxen? U like room? Endret 2. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 U like room? It was kinda... AWESOME! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg