Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 var meg og dama mi, vi skulle til en bursdag som var en stor skuffelse skjedde ikke en dritt på FEM timer! Haha, okei. MSN er litt smågrinete, men prøver å logge på nå. Hei, Jonas! Hei Nar skal du ha prøva di? Jeg har faktisk prøven nå! Anne Lise satt meg inn på et rom, ga meg oppgavene, sa jeg godt kunne kikke i boka og spanderte en is på meg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei alle sammen! Været var dødsdeilig i helgen! Godt over 20 grader og vindstille lørdagen, Ghads som jeg gleder meg til sommernen! Hei Kanin33 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har faktisk prøven nå! Anne Lise satt meg inn på et rom, ga meg oppgavene, sa jeg godt kunne kikke i boka og spanderte en is på meg. Så heldig du er! Du fikk lest i natt? Jeg sovna jo kjempetidlig/kjempeseint, alt ettersom hvordan man ser på det. Er uthvilt idag i hvert fall! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Haha, to i klassen sovna...og hun ene ble vekket av at læreren kastet sprittusj på pulten hennes og utbrøt: "Er du våken?" Endret 2. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 faen så mye det v var her idag da ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 faen så mye det v var her idag da ... Hva er det du snakker om Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 faen så mye det v var her idag da ... Hva er det du snakker om Han bare tuller. Ikke noe å bry seg med. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har faktisk prøven nå! Anne Lise satt meg inn på et rom, ga meg oppgavene, sa jeg godt kunne kikke i boka og spanderte en is på meg. Så heldig du er! Du fikk lest i natt? Jeg sovna jo kjempetidlig/kjempeseint, alt ettersom hvordan man ser på det. Er uthvilt idag i hvert fall! Nope, sovna. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg vet ikke :s Scrolla ned sia og så 450 smilyer. Men seriøst, lærern din kasta sprit OG tusj i hodet på hu som sovna!? Hardcore ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg vet ikke :s Scrolla ned sia og så 450 smilyer. Men seriøst, lærern din kasta sprit OG tusj i hodet på hu som sovna!? Hardcore ... Skriveleif Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nope, sovna. ^^ Ser den =) Men seriøst, lærern din kasta sprit OG tusj i hodet på hu som sovna!? Hardcore ... Gamlelærern min var så lei av at en elev alltid skulle vippe på stolen. Han tok en kjapp løsning på problemet, og sparket enkelt og greit bort stolbeina under eleven. Han sluttet med å vippe på stolen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da Hva koster billig mat, da? Og hvilken bank har du? (: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, minner meg om den gangen jeg fikk en PM på forumet av en random. "Jeg sitter litt bak deg på toget". Ekkel tur hele veien fra Kristiansand til Oslo Det hørtes bare sært ut. Lo faktisk litt av settingen, er nesten litt episk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da Hva koster billig mat, da? Og hvilken bank har du? (: Billig mat = 10-25 kroner Bank = Postbanken Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da Hva koster billig mat, da? Og hvilken bank har du? (: Billig mat = 10-25 kroner Bank = Postbanken Da tar det fort et par timer om jeg overfører til deg nå, siden vi ikke har samme bank. Ellers skulle du jammen fått 25,- til mat =P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da Hva koster billig mat, da? Og hvilken bank har du? (: Billig mat = 10-25 kroner Bank = Postbanken Da tar det fort et par timer om jeg overfører til deg nå, siden vi ikke har samme bank. Ellers skulle du jammen fått 25,- til mat =P Meh...kan ikke kontonummer utenatt, og siden jeg er blakk gadd jeg rett og slett ikke ta med pengboka idag Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Happy Tree Friends + mat(lunsj) = bra..? Endret 2. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Scrubs+mat= BEST! Enig i det, men pc i senga er litt mer awesum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg