Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

var meg og dama mi, vi skulle til en bursdag som var en stor skuffelse skjedde ikke en dritt på FEM timer!

Haha, okei.

MSN er litt smågrinete, men prøver å logge på nå.

Hei, Jonas! :love:

Hei :love:

Nar skal du ha prøva di?

Jeg har faktisk prøven nå! Anne Lise satt meg inn på et rom, ga meg oppgavene, sa jeg godt kunne kikke i boka og spanderte en is på meg. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har faktisk prøven nå! Anne Lise satt meg inn på et rom, ga meg oppgavene, sa jeg godt kunne kikke i boka og spanderte en is på meg. :love:

Så heldig du er! Du fikk lest i natt? Jeg sovna jo kjempetidlig/kjempeseint, alt ettersom hvordan man ser på det. Er uthvilt idag i hvert fall!

Lenke til kommentar

Så heldig du er! Du fikk lest i natt? Jeg sovna jo kjempetidlig/kjempeseint, alt ettersom hvordan man ser på det. Er uthvilt idag i hvert fall!

Nope, sovna. ^^

Lenke til kommentar
Nope, sovna. ^^

Ser den =)

Men seriøst, lærern din kasta sprit OG tusj i hodet på hu som sovna!? Hardcore :ph34r: ...

Gamlelærern min var så lei av at en elev alltid skulle vippe på stolen. Han tok en kjapp løsning på problemet, og sparket enkelt og greit bort stolbeina under eleven. Han sluttet med å vippe på stolen :fun:

Lenke til kommentar
Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da :)

Hva koster billig mat, da? Og hvilken bank har du? (:

Billig mat = 10-25 kroner Bank = Postbanken

Da tar det fort et par timer om jeg overfører til deg nå, siden vi ikke har samme bank. Ellers skulle du jammen fått 25,- til mat =P

Lenke til kommentar
Da var det lunsj her....jaggu var jeg blakk også, da får jeg være sulten da :)

Hva koster billig mat, da? Og hvilken bank har du? (:

Billig mat = 10-25 kroner Bank = Postbanken

Da tar det fort et par timer om jeg overfører til deg nå, siden vi ikke har samme bank. Ellers skulle du jammen fått 25,- til mat =P

Meh...kan ikke kontonummer utenatt, og siden jeg er blakk gadd jeg rett og slett ikke ta med pengboka idag :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...