KKake Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, gleder meg Har savnet deg her på forumet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, gleder meg Har savnet deg her på forumet. Aww, har savnet deg også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Godt å høre. Men endelig er du tilbake da Trodde ikke min egene øyne når jeg så at du hadde skrevet her istad. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Men så stemte det vet du ^^ Men, nå skal jeg ned og spise og så skal vi på tur. Snakkast! <3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 HB: du satt bak meg på bussen på Fredag du gikk av i Mjøndalen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 HB: du satt bak meg på bussen på Fredag du gikk av i Mjøndalen Utrolig nok husker jeg at du har nevnt det før Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Off, har vært inne på top 10 på blogg.no og jeg må si at det er mange merkelige mennesker der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, SF og samebror. Haha, var det virkelig deg, altså? Tenkte jeg skulle si hei, men så turte jeg ikke i tilfelle det var noen andre. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 clvn The Prophet Hoppende Bryster WheelMan WhiteKnight Kris Hei, SF og samebror. Haha, var det virkelig deg, altså? Tenkte jeg skulle si hei, men så turte jeg ikke i tilfelle det var noen andre. Vil du møte oss i morgen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, var det virkelig deg, altså? Tenkte jeg skulle si hei, men så turte jeg ikke i tilfelle det var noen andre. Oda! Haha, minner meg om den gangen jeg fikk en PM på forumet av en random. "Jeg sitter litt bak deg på toget". Ekkel tur hele veien fra Kristiansand til Oslo clvn Kanin Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSN er litt smågrinete, men prøver å logge på nå. Hei, Jonas! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, SF og samebror. Haha, var det virkelig deg, altså? Tenkte jeg skulle si hei, men så turte jeg ikke i tilfelle det var noen andre. var meg og dama mi, vi skulle til en bursdag som var en stor skuffelse skjedde ikke en dritt på FEM timer! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSN er litt smågrinete, men prøver å logge på nå. Hei, Jonas! Hei Nar skal du ha prøva di? Æsj, må brenne ti CD-er nå. Kjedelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg