Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg er en apekatt i senga. Du plukker lus av partneren din? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde en apekatt før, men jeg rev av armene og beinene hans, og halve hodet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har en apekatt på kjøleskapet hjemme. MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *ser innom kaféen.... kommer tilbake i kveld* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *vinke pent til alle* Nesten alle.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det va tiur det lokta tå Møkkerbakken da. Hain Møkkerbakken sa det va tiur. *kose seg med Vømmøl på vinyl* ^^ Nei, se hvem som er tilbake ... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Knis Skjer i Moss, Kim? Har flydd rundt i hele dag med eksamenstull, og nå er det snart på tide å hilse på kantina, kjenner jeg. Burgeren fra i går ettermiddag holder meg ikke mett lenger Skjer ikke noe i det hele tatt, Jonas. Sliten etter helgen. ^^ O_O Næmmen, liv i slike folk? En stund siden jeg har sett deg på forumet nå. Jau, jeg lever. Har ikke hatt ork til å være så mye på forumet egentlig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jobbintervju! Igjen! Ikke tid til frokost! Yay! Lavt blodsukker! Yay... To red bulls i systemet... Fuck... Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Faaaa......... 3 i engelsk pga en liten innlevering.. "pga lengden" Endret 2. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jobbintervju! Igjen! Ikke tid til frokost! Yay! Lavt blodsukker! Yay... To red bulls i systemet... Fuck... Folk som whiner om at de ikke har tid til frokoset er latterlig; alle har tid til frokost. Det handler bare om å prioritere tiden sin bedre. Folk som whiner om jobbintervju er også latterlig; synes du det er stress, så la vær å søk jobb? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 uhm... Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner? wat? Jobbintervju! Igjen! Ikke tid til frokost! Yay! Lavt blodsukker! Yay... To red bulls i systemet... Fuck... Folk som whiner om at de ikke har tid til frokoset er latterlig; alle har tid til frokost. Det handler bare om å prioritere tiden sin bedre. Folk som whiner om jobbintervju er også latterlig; synes du det er stress, så la vær å søk jobb? MSg has a win Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSg har alltid poeng i det han skriver, det bare hender at han noen ganger er litt brutal, men det overlever man Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSg? MSg? MSg ER TILBAKE!!!! Dette må feires! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva slags mat kan gi meg energi nok til at jeg ikke sitter død rundt klokka åtte, eller steinsover da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva slags mat kan gi meg energi nok til at jeg ikke sitter død rundt klokka åtte, eller steinsover da? Ristet brød med smør og sukker Eller egentlig så vet jeg ikke, men det er godt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 uhm... Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner? wat? Ole vedsidenavmeg her sier: 5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg klarte å drepe Whiteknight med den oppgaven Endret 2. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSg? MSg? MSg ER TILBAKE!!!! Dette må feires! KongKake! Vi kommer med kake når roy aka Mimir får kjøpt seg ny bil. Hvis jeg ikke plutselig kommer med tog/buss :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg