Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knis :wee:

Skjer i Moss, Kim? Har flydd rundt i hele dag med eksamenstull, og nå er det snart på tide å hilse på kantina, kjenner jeg. Burgeren fra i går ettermiddag holder meg ikke mett lenger :(

Skjer ikke noe i det hele tatt, Jonas. Sliten etter helgen. ^^

O_O

Næmmen, liv i slike folk?

En stund siden jeg har sett deg på forumet nå.

Jau, jeg lever. Har ikke hatt ork til å være så mye på forumet egentlig.

Lenke til kommentar
Jobbintervju! Igjen! Ikke tid til frokost! Yay! Lavt blodsukker! Yay... To red bulls i systemet...

Fuck...

Folk som whiner om at de ikke har tid til frokoset er latterlig; alle har tid til frokost. Det handler bare om å prioritere tiden sin bedre.

Folk som whiner om jobbintervju er også latterlig; synes du det er stress, så la vær å søk jobb?

Lenke til kommentar

uhm...

Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner?

wat?

Jobbintervju! Igjen! Ikke tid til frokost! Yay! Lavt blodsukker! Yay... To red bulls i systemet...

Fuck...

Folk som whiner om at de ikke har tid til frokoset er latterlig; alle har tid til frokost. Det handler bare om å prioritere tiden sin bedre.

Folk som whiner om jobbintervju er også latterlig; synes du det er stress, så la vær å søk jobb?

MSg has a win

Lenke til kommentar
uhm...

Hvis Per går inn i en Parfymebutikk og kjøper 14 forskjellige parfymer for 362 kroner, og Lars rir på en mekanisk okse som koster 137 kroner for 7 minutter, hvor mange blåskjell er det da i en porsjon til 69 kroner?

wat?

Ole vedsidenavmeg her sier: 5

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...