MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 clvn Jeg har savnet deg <3<3 (Selvom vi har tøset på det kule forumet) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har faktisk savnet deg og, mr. awesome Dummedumme myggstikk som klør! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Aww! Ja, jeg er oppspist av mygg, og jeg skal rappe genseren din en dag <3 KongKake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har enerett på tøsing. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tøsing er alltid lov. Jeg har enerett på tøsing. Det har du faktisk ikke. Aloe-Vera er konge Spesielt den på tube, den er ofte kald. Jeg er faktisk enig ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Huff, nå har jeg fanden meg gått igjennom 34 sider av "mine innlegg". For et slit! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snart ut å kjøre knirkebil med fucked up høyrebrems. Blir artig . Må nesten få bytta den bremsen den uka her... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sats på å gjøre det til en høyt prioritert start Nå måå jeg pakke og styre.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSg-pus! FY FAEN JEG HAR SAVNET DEG!!1 *kosemose* Skole nå, prekas - wish me lukk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSg-pus! FY FAEN JEG HAR SAVNET DEG!!1*kosemose* Skole nå, prekas - wish me lukk. Aww, har savnet deg også! *kosepåhjulpus* Korka: har savnet deg litt og.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En time med Ugress slår aldri feil på morran @MSg: Ok, du kan få stjelelåne den fine røde slitne deilige genseren min av aids<3 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En time med Ugress slår aldri feil på morran Tvilsom aktivitet detected Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 @MSg: Ok, du kan få stjelelåne den fine røde slitne deilige genseren min av aids<3 Yay <3 *løpe til AIDS* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 OMG! MSg er tilbake Velkommen tilbake gamle venn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen folks. I natt drømte jeg at jeg var i et digert cruiseskip som kantret... ikke at det var noe mer enn det, men kult var det likevel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen folks. I natt drømte jeg at jeg var i et digert cruiseskip som kantret... ikke at det var noe mer enn det, men kult var det likevel. Kul drøm...Jeg husker ikke hva jeg drømte, husker bare at jeg våknet sent, og tok meg en kjapp dusj idag tidlig x) Hurra! Vi får ha skole PC'en over sommeren...det redder meg! Da har jeg PC å ha bilder på! og PC og sitte på hjemme! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på om jeg knuser rekorden min denne måneden også! Altså på antall posts, er tross alt mye fri denne måneden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg