Datasmurf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gah. Våkne nå a >< Faenskap >< Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Han ligget 3 meter unna meg og overvåket alt jeg gjør, akkurat nå har han sovna, men jeg tviler på at det å kle på seg og gå ut med min nåværende alder er noen god idé, men det var et godt tips jeg kan spare til jeg blir eldre Takk og bare hyggelig Gammel er du? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ta deg en god dusj, lag deg noe godt og les DNFK/spill Xbox Som du sikkert ser fra postene mine over så kunne jeg gjerne vært noen andre en liten stund Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Meh, fuck this. Våkne på natta uten peil på hva en ska gjøre som ikke vekker foreldre som skal på jobb ... Får se True Blood da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke nødvendigvis kult, men det å kunne sitte opp e og slappe av når jeg allikevel har kommet inn på skole ser jeg ikke som en grunn til å forberede meg ekstra hardt på en dag med skole og tullball som er for å holde oss lenger. Forøvrig skjønner jeg ikke hva grunnen til at du poster det der er, det er ingen grunn til å skrike ved hjelp av blokkbokstaver her? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Alltid deilig å våkne 5 på en fridag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Meh, fuck this. Våkne på natta uten peil på hva en ska gjøre som ikke vekker foreldre som skal på jobb ...Får se True Blood da. jeg har sett første sesongen. Tror du vil like den. Ble litt for touchy-feely for min smak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skjer med at stygge Pokerface er på hver gang jeg våkner, og skrur på TV'en... ARRGH! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skjer med at stygge Pokerface er på hver gang jeg våkner, og skrur på TV'en... ARRGH! Kjip den. Poker face er på listen over hat-sanger. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 har ikke hørt den sangen ferdig noen gang kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har sett på tv på noen måneder, og sjelden jeg setter på radio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen DNFK, jeg er sånn halvveis våken. Og noe sier meg det blir skitbra vær i dag, Allerede nå er det helt klart, og sola skinner Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) 'Gomorn Guri Endret 2. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Morn.. På tide at jeg kommer meg i dusjen, så jeg våkner enda litt til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da har jeg et forsprang, her er man nybarbert og smurt inn i fuktighetskrem. Dusjen er for lengst unnagjort Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fuktighetskrem er for pyser, baby-olje er tingen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tydeligvis en spøk, for de som ikke skjønte den Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Babyolje er veldig bra faktisk. Særlig mot veldig tørr hud. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fuktighetskrem er for pyser, baby-olje er tingen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tydeligvis en spøk, for de som ikke skjønte den Aloe-Vera er konge Spesielt den på tube, den er ofte kald. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MSg *spise yoghurt og gjøre seg klar til å gå til bussen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg