Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har gjort lignende ting i nabolaget hvor jeg bor.
Du skulle vært dyppet honning og plassert på en maurtue. :)

Okei, si at jeg er dyppet honning. Hva har jeg blitt dyppet i? Forresten klarte jeg å stå i en maurtue i noen minutter uten å vite at det var det da jeg var fem år elns. Fikk relativt vondt da en maur klatra opp og beit meg (maur biter, ja?). Man skulle ikke trodd at en liten maur kan påføre så mye smerte. Jeg var jo gutten som kjørte trehjulssykkelen i brennesler dobbelt så høye som meg uten å bry meg noe særlig. :cool:

Lenke til kommentar

*overse forsøket på å avlede med å poengtere en skrivefeil*

 

Husker i barnehagen så pleide jeg å plukke brennesle og spise for å tøffe meg for de andre ungene. Hadde lært meg hvordan de skulle plukkes uten at de stakk.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Maur liker søte ting. :)

De er visst ikke så glade i salt. :ph34r:

Ei heller forstørrelsesglass, fyrstikker og lighterbensin.

 

 

--------

 

 

Gah! Finner ikke mobilen! Jeg HØRTE jeg fikk en melding i stad, men ikke hvor lyden kom fra. På tide å sjekke hørselen tror jeg har merka at jeg hører litt dårligere på det høyre øret enn det venstre.

Lenke til kommentar
*overse forsøket på å avlede med å poengtere en skrivefeil*

Woho, I maeds it!

 

Husker i barnehagen så pleide jeg å plukke brennesle å spise for å tøffe meg for de andre ungene. Hadde lært meg hvordan de skulle plukkes uten at de stakk.

Jeg lærte meg det, men glemte det ikke lenge etterpå. Ikke at det gjorde så mye (henviser til mitt forrige innlegg *kul smiley* - den med solbriller er ikke så kul).

Lenke til kommentar
edit: Jeg pleide spise brennesle for å tøffe meg.
Det skal visst være sunt. Ideen med å spise dem fikk jeg etter å ha hørt at det er folk som lager brenneslesuppe. Alltid hatt lyst til å prøve brenneslesuppe, men blir aldri noe av det. Samme med bjørkevin. Alltid for sent ute til å hente bjørkesevje når jeg kommer på det. Noen MÅ minne meg på det i mars/april en gang til neste år.
Lenke til kommentar

Jeg tror barnehagen var et av de siste stedene jeg følte meg fornøyd med verden. Så ble den etterfulgt av 9 år med mobbing. Og så gikk det en del nedover etter det også. Joda, har hatt lykkelige situasjoner i ettertid, men ikke følt meg fornøyd på samme måte. Nå deler jeg verden opp i "dem" og "oss". "Oss" er da de som ble trykket ned i søla og "dem" er de naive som aldri opplevde det. Jeg er fortsatt en "oss". Det tror jeg at jeg kommer til å være forresten av livet. Man kan ikke bare bli en "dem" etter å ha vært en "oss". Eller jo kanskje. Hvis jeg fikk totalt amnesia og ikke husket all dritten jeg har vært gjennom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...