Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg gjorde også det. HVA?! Har alle trodd det?! Vis meg en post der jeg ikke framstår som hetro, så skal jeg beklage. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) 10000! Velkommen i 5-sifferklubben. Endret 1. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 10000! Se på datoen da han joina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Var vel den hundeavatar'n din som ga meg inntrykket. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 10000! Velkommen i 5-sifferklubben. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er lov å bomme på tastene. Faktisk! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Nope, han er homo! Tvers igjennom! (går i klasse med han så) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Hvorfor bruker du skeiv skrift? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 10000! Se på datoen da han joina Noe som egentlig kun imponerer de som tilber forumet 24/7 og sitter med solbriller på i håp om å kontinuerlig finne tråder å poste i. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Nope, han er homo! Tvers igjennom! (går i klasse med han så) Ah, okei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor bruker du skeiv skrift? Sikkert fordi mrbjoern er skeiv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Hvorfor bruker du skeiv skrift? Hehe.. ^^ For å legge trykk på ordet, veeel. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Hvorfor bruker du skeiv skrift? Hehe.. ^^ For å legge trykk på ordet, veeel. Ah. Begynte virkelig å lure nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noe som egentlig kun imponerer de som tilber forumet 24/7 og sitter med solbriller på i håp om å kontinuerlig finne tråder å poste i.Ja, jeg ble faktisk litt imponert. Bortsett fra at det var alt for mye på fotballdelen. Den burde egentlig vært lagt under off-topic spør du meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ah. Begynte virkelig å lure nå. Bare for å si det, jeg tror alle er 1% homo. Jeg er nok 99% hetero. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på! Men han er jo bifil, så vidt jeg vet.. Nope, han er homo! Tvers igjennom! (går i klasse med han så) Ah, okei. Sånn har det gått fra jeg kjente han. 8-9. kl. : "hetro jeg, bare ikke så innpåslitende" 10. kl. : "Jeg er bifil jeg, har egentlig visst det litt hele tida" Slutten av tiende til nå : "Jeg er definitivt homo" Ihvertfall slik jeg har oppfattet det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fotballdiskusjoner har tendens til å bli særdeles off-topic ja. Så sier meg enig i det plasseringsforslaget der Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noe som egentlig kun imponerer de som tilber forumet 24/7 og sitter med solbriller på i håp om å kontinuerlig finne tråder å poste i.Ja, jeg ble faktisk litt imponert. Bortsett fra at det var alt for mye på fotballdelen. Den burde egentlig vært lagt under off-topic spør du meg. Why if I may ask? Fotballdiskusjoner har tendens til å bli særdeles off-topic ja. Så sier meg enig i det plasseringsforslaget der Kan innrømme at det blir mye VG live, og teite diskusjoner...men moderatorene er som regel flinke med opprydding der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Why if I may ask?You may not ask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg