Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
10000! :D

Se på datoen da han joina :whistle:

Noe som egentlig kun imponerer de som tilber forumet 24/7 og sitter med solbriller på i håp om å kontinuerlig finne tråder å poste i.

Lenke til kommentar
Noe som egentlig kun imponerer de som tilber forumet 24/7 og sitter med solbriller på i håp om å kontinuerlig finne tråder å poste i.
Ja, jeg ble faktisk litt imponert. Bortsett fra at det var alt for mye på fotballdelen. Den burde egentlig vært lagt under off-topic spør du meg.
Lenke til kommentar
edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på!

Men han er jo bifil, så vidt jeg vet..

Nope, han er homo! Tvers igjennom! (går i klasse med han så)

Ah, okei.

Sånn har det gått fra jeg kjente han.

8-9. kl. : "hetro jeg, bare ikke så innpåslitende"

10. kl. : "Jeg er bifil jeg, har egentlig visst det litt hele tida"

Slutten av tiende til nå : "Jeg er definitivt homo"

Ihvertfall slik jeg har oppfattet det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fotballdiskusjoner har tendens til å bli særdeles off-topic ja. Så sier meg enig i det plasseringsforslaget der ;)

Lenke til kommentar
Ja, jeg ble faktisk litt imponert. Bortsett fra at det var alt for mye på fotballdelen. Den burde egentlig vært lagt under off-topic spør du meg.

Why if I may ask?

Fotballdiskusjoner har tendens til å bli særdeles off-topic ja. Så sier meg enig i det plasseringsforslaget der ;)

:nei: Kan innrømme at det blir mye VG live, og teite diskusjoner...men moderatorene er som regel flinke med opprydding der ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...