Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Man kan venne seg til å like alt, så da kan det jo bare være å hamstre inn av Forsvarets Energy Bar ved neste overskuddslagersalg!

Det eneste som egentlig mangler på dem er et lite sjokoladeovertrekk. Det hadde virkelig gjort seg. Usikker på om jeg ville hatt mørk sjokolade eller bare vanlig melkesjokolade da. Dette må forskes på. Minn meg på å kjøpe sjokolade i morra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sims3 er konge!

In b4 FAG!!1 an such; tenåringsjenta i huset mitt har et forhold til sin far - skal smelle hu på tjukka og se hva som skjer.

+1+1+1+1+1!!!1111

Funker det med incest? Baby vs. far? Eww..

Har et par som er arbeisnarkomane og tjener fett med gryn. Han skal bli leder i et megaselskap og hu skal bli president.

Men, blir litt tråkig etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Tja, kommer ann på hvordan du ser det. De er faste. Muskuløse. You like?

Bedre enn ikkeno. :D

Jeg er...gutt. Det kan vel umulig være bedre enn ikkeno.

Girls<Boys

Tok jeg den feil vei nå?

Ettersom jeg vet at du "kjører i feil fil", så ble den riktig vei for din del.. Jeg hadde valgt denne:

Girls>Boys

Tenk alltid på kyllingen som gaper over det den liker best. Regelen jeg husker fra barneskolen angående bruk av <

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Tja, kommer ann på hvordan du ser det. De er faste. Muskuløse. You like?

Bedre enn ikkeno. :D

Jeg er...gutt. Det kan vel umulig være bedre enn ikkeno.

Girls<Boys

Tok jeg den feil vei nå?

Ettersom jeg vet at du kjører i feil fil, så ble den riktig vei for din del.. Jeg hadde valgt denne:

Girls>Boys

Betyr det at du eller jeg er homofil? Har virkelig ikke kontroll på den alligatormunnen.

Lenke til kommentar
In b4 FAG!!1 an such; tenåringsjenta i huset mitt har et forhold til sin far - skal smelle hu på tjukka og se hva som skjer.
Er det en kjeller i huset der? :D

Satt på tanken.. :p

Sims3 er konge!

Incest?

Har ikke kommet så langt enda, startet for en time siden, men de kan flørte og greier hvertfall :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg er hetro. Ergo er du homofil... med mindre det er noe jeg virkelig har misforstått leeeenge :hmm:

Jesus, hvordan kan du ha trodd det?

Muligens en post for leeeeenge siden som jeg har misforstått.... Så dvs. at jeg kan fjerne deg fra listen over homofile forumbrukere? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei faktisk ikke kødd.. Trodde han var en sånn hetro-homo på sett og vis. Av typen som kun tiltrekkes av karer... :hmm:

Men da har jeg omsider fått avkreftet det. :p

edit: Nei faen det er Mr.Bjoern jeg tenker på!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...