TanTheMan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er allerede halvnaken. Han serverte meg mat og sa at jeg skulle få igjen senere. =( Skriv her når du får vite hvordan han tar igjen. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tan: Og jeg skal ta igjen enda hardere. Skal poste bilder her fer sure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er allerede halvnaken. Trenger beviser for at du snakker sant ... øhm.. *kremt* Cinque! Hva gjør du her inne.. *ro ro til fiskeskjær* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Skal vi bli kjærester? Endret 1. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ True Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men, men da må du jo skifte farge på avataren din da mann! stress a gitt x) Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noone kills anyone in my business exept me and Zed..... thats Zed. Awful scene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ True Nein! Over ett år siden jeg var i det jeg vil kalle et "seriøst forhold".. Flørting er bare kjipt, jeg vil ha en kjæreste jeg kan være hos, sove over oss, spise mat med, se på film, kose, leke, tulle og everything! Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Skal vi bli kjærester? Har du pupper? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nååååååååååh, så romantisk da gitt! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er allerede halvnaken. Trenger beviser for at du snakker sant Var ikke jeg flink som klarte å ikke skrive noe sånt? @Lillium: Bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan egentlig ikke si at det er noe jeg savner. Det å være singel.. Hadde vel kanskje vært noe annet dersom jeg var av typen med stor omgangskrets, festing og jevnlig dameerobringer i singel tilstand, men det er jeg altså ikke. Ergo hadde jeg sittet her mutters alene i stedet for sammen med ei jeg faktisk deler livet med. Men kan skjønne de som liker å være det de vil kalle for "frie" også =) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Oh yes it is Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Skal vi bli kjærester? Har du pupper? Tja, kommer ann på hvordan du ser det. De er faste. Muskuløse. You like? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg har løse, myke pupper! Ta på mine og se lyset Sameboe! Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Random fakta: Forsvarets Energy Bar inneholder 198 kcal og smaker faktisk ikke halvgæernt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Man kan venne seg til å like alt, så da kan det jo bare være å hamstre inn av Forsvarets Energy Bar ved neste overskuddslagersalg! Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Sims3 er konge! In b4 FAG!!1 an such; tenåringsjenta i huset mitt har et forhold til sin far - skal smelle hu på tjukka og se hva som skjer. Endret 1. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Oh yes it is Men er så lenge sia, savner å ha det Tja, kommer ann på hvordan du ser det. De er faste. Muskuløse. You like? Bedre enn ikkeno. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hæhæ Egilanso, digg å være singel. ^^ not Oh yes it is Men er så lenge sia, savner å ha det Tja, kommer ann på hvordan du ser det. De er faste. Muskuløse. You like? Bedre enn ikkeno. Så enig, så enig Flott å ha ei lissom :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg