BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde du nå i det hele tatt truffet på fokusen så Uuuh, den var dyp. Det var nå heller ikke meninga at den skulle være så dyp, men det ble til at bakgrunnen trakk til seg oppmerksomheten som fisken skulle ha blitt tildelt, på grunn av fokusen. =) Taha, min kommentar var egentlig ikke ment så veldig seriøs heller.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pff. Heiheihei. Lugna ner lite nu. Du kan få blodpropp av sånt vet du. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg gleder meg ikke til b-real kommer ned nå. Jeg fylte et helt glass med iskaldt vann og kastet innholdet på ham mens han sto med ryggen til. Som hevn fordi han sprutet litt vann på meg så klart. Men han syns ikke det var fair. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du er direkte slem. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dådyrøyne + trutmunn = win i sånne tilfeller Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du er direkte slem. Du er indirekte slem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du er direkte slem. Jeg vet. Hulk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Frustrerende! Jeg finner ikke episode 9 av The Line. Nå har jeg sett episode 1-8 og har episode 10 klar, men episode 9 er sporløst borte. Det må da være noen der ute som lagt den ut! *irritert mumling for meg selv* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg gleder meg ikke til b-real kommer ned nå. Jeg fylte et helt glass med iskaldt vann og kastet innholdet på ham mens han sto med ryggen til. Som hevn fordi han sprutet litt vann på meg så klart. Men han syns ikke det var fair. Kle av deg. Det bør funke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du er direkte slem. Du er indirekte slem. Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vil tilbake til Lørdagen... .... Hvor har det blitt av bi-ril ja forresten? Har ikke sett han på forumet, eller i alle fall ikke i kafèen på lenge... eller så er det muligens jeg som ikke har vært fullt så aktiv i kafèen den siste tia Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er allerede halvnaken. Han serverte meg mat og sa at jeg skulle få igjen senere. =( Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mikkel has gjort a stunt! Sjekk RPP Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har vært på fotballkamp i godværet idag! Og jeg ble utrolig nok ikke solbrent! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er føkkings rød i ansiktet. Jobbintervju i morra igjen Argh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Så mye yngre du så ut Mikkel Gratulerer Steffen! Jeg klarte også å unngå å bli solbrent på Lørdagen, mens Cinque ble det... Vanligvis er det jeg som pleier å bli svidd. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har vært på fotballkamp i godværet idag! Og jeg ble utrolig nok ikke solbrent! Du er fortsatt like hvit ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har vært på fotballkamp i godværet idag! Og jeg ble utrolig nok ikke solbrent! Du er fortsatt like hvit ja. Faktisk begynt å bli brun Aldri pleid det før! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men, men da må du jo skifte farge på avataren din da mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg