BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den var ikke der! Skittentøyskurven? Jo takk du. Det kan faktisk hende.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det der så deilig ut, Egilanso! Pulp Fiction på NRK3, folk. Stilfull film uten like! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pulp Fiction på NRK3, folk. Stilfull film uten like! Ser alltid på filmene som kommer på NRK3 en uke før de kommer jeg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pulp Fiction på NRK3, folk. Stilfull film uten like! Ser alltid på filmene som kommer på NRK3 en uke før de kommer jeg... Ok. Royale with cheese<3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Royale with cheese<3 Do they speak english in WHAT? Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Næmmen, den lå ikke i skittenstøyskurven.. VASKEMASKINEN?! D: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den overlever nok... Klarte å rygge over iPoden til en kompis ("uhell" ) og den funker den dag idag Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den overlever nok... Klarte å rygge over iPoden til en kompis ("uhell" ) og den funker den dag idag Jaja, du veier vel ikke så mye? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Royale with cheese<3 Do they speak english in WHAT? ENGLISH MOTHERFUCKER, DO YOU SPEAK IT? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 :!: Konge-komentar "du veier sikker ikke mye" når han rygget over med bil :!: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Royale with cheese<3 Do they speak english in WHAT? ENGLISH MOTHERFUCKER, DO YOU SPEAK IT? YUP Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Omg, omg, omg! Look what I've found in the basseng! http://i41.tinypic.com/2uz87c8.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde du nå i det hele tatt truffet på fokusen så Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den overlever nok... Klarte å rygge over iPoden til en kompis ("uhell" ) og den funker den dag idag Jaja, du veier vel ikke så mye? Bilen min veier ikke mye nei Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde du nå i det hele tatt truffet på fokusen så Uuuh, den var dyp. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) EFF. Epic Focus Fail. Den overlever nok... Klarte å rygge over iPoden til en kompis ("uhell" ) og den funker den dag idag Jaja, du veier vel ikke så mye? Bilen min veier ikke mye nei Åja så du rygga over den med bilen? Aha, da skjønner jeg. Endret 1. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hva tror du han rygget over med da? traktoren sin:P Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg vet ikke hvordan man stiller fokusen! D: Nå er den fisken flat, og den har et par softgun kuler inni seg, og et i øye, btw. Altså, jeg fant den død. Bare for og si det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hadde du nå i det hele tatt truffet på fokusen så Uuuh, den var dyp. Det var nå heller ikke meninga at den skulle være så dyp, men det ble til at bakgrunnen trakk til seg oppmerksomheten som fisken skulle ha blitt tildelt, på grunn av fokusen. =) Hvordan du stiller fokusen kommer helt an på hvilket kamera du har. Men hovedsaklig skal den finne fokus automatisk. At det ble slik det ble, tyder på at fisken var innenfor nærgrensen til kameraet, ergo skulle du ha holdt fisken litt lengre unna kameraet. Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg