Mikkel™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 CypheroN! NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Usunt! Drit nå i det, det smakte godt, og jeg ble mett! Fjern den jævla ketchupen, så har vi en date. edit: Do'h.. Må lære meg å lese før jeg kommenterer.. Vi har en date med chilisaus. Bare å si ifra når du vil på date det, så fikser jeg maten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 CypheroN! NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Jeg følte faktisk ikke noe særlig behov for å titte innom her når jeg kom hjem, og har vært uten internett i ca tre dager. Kanskje på tide å vie livet til noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dersom man vier livet sitt til et forum, har man uansett problemer og bør finne på noe annet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dersom man vier livet sitt til et forum, har man uansett problemer og bør finne på noe annet Ok, ikke livet da. La oss si en del av fritiden da.. En del av fritiden går til det. Det kan jeg endre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Derimot er det faktisk urovekkende at det finnes personer her på forumet som nesten føler en avhengighet til å være her. Selv benytter jeg dødtiden min på å henge her... Dvs. at jeg har temmelig mye dødtid Men jeg har null problemer med å forlate pcn, eller forumet til fordel til annet å trøye tia med. =) Musikktips forresten Tommy; Nyeste plata til IQ - Frequency, innfridde forventningene mine. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg følte faktisk ikke noe særlig behov for å titte innom her når jeg kom hjem, og har vært uten internett i ca tre dager. Kanskje på tide å vie livet til noe annet. Hva faen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Musikktips forresten Tommy; Nyeste plata til IQ - Frequency, innfridde forventningene mine. Dankju. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg følte faktisk ikke noe særlig behov for å titte innom her når jeg kom hjem, og har vært uten internett i ca tre dager. Kanskje på tide å vie livet til noe annet. DO IT. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har ferskt brød i stekeovnen! Noen som vil smake på brødet mitt? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har ferskt brød i stekeovnen! Noen som vil smake på brødet mitt? Bestemors lefse er bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bare for å ødelegge den skitne comboen deres, så har jeg ostesmørbrød i stekeovnen! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bare for å ødelegge den skitne comboen deres, så har jeg ostesmørbrød i stekeovnen! Takk for tipset! lager meg nå jeg Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor i helsike er iPoden min? D: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hvor i helsike er iPoden min? D: Prøver du å starte en gjettelek her? Jeg tipper baklomma de. Endret 1. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det eneste jeg manglet i kjøleskapet var tomatpuré da... Men satser på at det blir godt likevel med kun grillkrydder, basilikum, jarlsberg og (pulver)parmesan. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det eneste jeg manglet i kjøleskapet var tomatpuré da... Men satser på at det blir godt likevel med kun grillkrydder, basilikum, jarlsberg og (pulver)parmesan. Vi hadde ikke grillkrydder Tandoori Masala er godt Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor i helsike er iPoden min? D: Prøver du å starte en gjettelek her? Jeg tipper baklomma de. Den var ikke der! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den var ikke der! Skittentøyskurven? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mmmmm. Det ble godt selv uten tomatpuré. Selv om de blir noe tørrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg