Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet. Før jeg flytta til by, visste jeg ikke engang at butikkene kunne være åpne til lengre enn klokken 18.00 engang. Nå har en jo nærmest blitt avhengig av søndagsåpne butikker også. Selv om jeg som oftest klarer å handle for flere dager av gangen, så er det som du sier, kjekt å kunne stikke og kjøpe inn til f.eks grilling, dersom det viser seg at det ble knallvær.

Ja. Husker jeg fikk litt hakeslepp da pappa flytta til Oslo og kunne handle etter at ølsalget stengte. Det blir uvant å gå fra butikker som holder åpent 9-23 363 dager i året, til butikker som stenger med ølsalget. For å ikke snakk om null døgnåpne bensinstasjoner. Men en blir vel vant til det igjen.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg hadde overlevd ungdomstida uten den ene døgnåpne benserten.

Ble godt kjent med betjeninga etter hvert også, holdt adieu-fest for flere av de da de slutta.

Vi tjente penger på et par av de også. Betalte med en 50-lapp og fikk igjen 250 f.eks.

Eller de hadde quiz hvor vi fikk 50 øre for hvert rette svar, og mista 50 øre for hvert gale svar og begynte på 0 kr. Var ganske gøy, pengene kom fra eller gikk rett i kassa ^^

Lenke til kommentar
butikker som holder åpent 9-23 363 dager i året

362 dager i året. Unntatt påskeaften, pinseaften og julaften.

Nei, nei, nei. Åpent alle dager, unntatt de to varetellingene i året.

Åpent til 16 ja, men ikke 23 som du skrev. Stor forskjell.

Og da blir det faktisk 360 dager åpent til 23 om jeg ikke er helt på trynet nå. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Åpent til 16 ja, men ikke 23 som du skrev. Stor forskjell.

Og da blir det faktisk 360 dager åpent til 23 om jeg ikke er helt på trynet nå. :p

Pirke, pirke. Jeg jobba til 23 på pinseaften. Jeg mener å huske at vi hadde åpent til 23 påskeaften óg, men jeg er ikke sikker. Julaften husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...