Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg sendt deg en is i posten. :)

Jeg vil også ha is i posten! :(

Scrubs er oppskrytt btw. Helt grei underholdning om man kjeder seg, men definitvt oppskrytt. Selv om

av og til. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg kommer til å savne søndagsåpne butikker når jeg flytter :(

Du får bare tenke litt lengre enn nesa er lang og handle det du tror du kommer til å trenge til Søndagen, på Lørdagen ;)

Lenke til kommentar

Scrubs er noe av det kjedeligste jeg har tvunget meg gjennom. Muligens bare slått av CSI-seriene, 24 og Alias :p

Alle forteller meg hvor bra de seriene er, hele tiden, og at jeg må se de for jeg kommer til å elske de. GPP!

I løpet av gudene vet hvor mange sesonger med Scrubs, lo jeg tilsammen 4 ganger og trakk på smilebåndet 7. (Ja, jeg telte.)

Lenke til kommentar
Du får bare tenke litt lengre enn nesa er lang og handle det du tror du kommer til å trenge til Søndagen, på Lørdagen ;)

Jepp. Jeg klarte det jo i atten år, så det burde gå fint. Det er bare litt kjedelig. Kjekt å bare kunne stikke innom en butikk og kjøpe grillmat og grill en søndag det er fint vær, i steden for å kjøpe det på lørdag fordi det kanskje blir fint vær og man kanskje har lyst til å grille. Dessuten er det gode penger i å jobbe søndager og helligdager for en uutdanna slask.

Lenke til kommentar
Alvorlig?

Studio 60, Firefly, Life, Pushing Daisies, Deadwood, Rome, Las Vegas, Veronica Mars og Dead Like Me får alle smake øksa, mens Scrubs får leve videre? Elí, Elí, lemá sabaktáni?!

Ja, alvorlig. Dritseriøst angst lissom.

Sitat fra en annen tråd:

ABC har fornyet Scrubs for den 9`ende sesongen

It’s official -- ABC on Friday renewed veteran comedy “Scrubs” for a ninth season.

The move comes on the heels of producing studio ABC Studios locking in most of the main cast members who had no deals beyond the current eighth season, the show’s first on ABC after a seven-year run on NBC.

Star Zach Braff is set to come back for six episodes to transition the show to its new set-up.

It us understood that Sarah Chalke has been approached with a similar deal, but it's not clear if she will be rejoining the series. (Chalke has a recurring role on another comedy, CBS' "How I Met Your Mother.")

Donald Faison, John C. McGinley and Neil Flynn have all closed deals to continue as regulars in second position to their pilots. Faison and Flynn co-star in hot ABC pilots, "The Law," which is already unofficially staffing, and "The Middle," respectively. McGinley is on CBS' drama pilot "Back."

Meanwhile, Judy Reyes has not been approached for a deal but may appear as a guest star. On Friday night, it wasn’t clear if "Scrubs" would continue as a single-camera comedy or would switch to a multi-camera format or a hybrid single/multi set-up.

ABC and creator Bill Lawrence had said they envision the show continuing with a mix of original cast members and some of the interns introduced this past season.

Source: Hollywood Reporter

ABC har samtidig fornyet “Better Off Ted” og "Castle".

Synd med FireFly og de andre kvalitetseriene, men det hjelper lite hvor mye vi sutrer. De hadde ikke store nok seertall til å overleve tydeligvis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*snip*

Jepp. Jeg klarte det jo i atten år, så det burde gå fint. Det er bare litt kjedelig. Kjekt å bare kunne stikke innom en butikk og kjøpe grillmat og grill en søndag det er fint vær, i steden for å kjøpe det på lørdag fordi det kanskje blir fint vær og man kanskje har lyst til å grille. Dessuten er det gode penger i å jobbe søndager og helligdager for en uutdanna slask.

Vet. Før jeg flytta til by, visste jeg ikke engang at butikkene kunne være åpne til lengre enn klokken 18.00 engang. Nå har en jo nærmest blitt avhengig av søndagsåpne butikker også. Selv om jeg som oftest klarer å handle for flere dager av gangen, så er det som du sier, kjekt å kunne stikke og kjøpe inn til f.eks grilling, dersom det viser seg at det ble knallvær.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...