Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. Ha en flott sommer og kos deg masse! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 fuck. lars berger slo meg idag. whatup? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. God sommer! Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg sendt deg en is i posten. Endret 1. juni 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan noen speed-tine kjøttdeigen min så jeg kan få laga meg no skikkelig mat ? Kjøp deg en MONSTER-BAB som jeg har gkort nå fuck. lars berger slo meg idag. whatup? Ble du slått? av knyttneve eller hva? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 God sommer! Hadde jeg visst hvem du hadde vært hadde jeg sendt deg en is i posten. Den hadde smelta, da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ble du slått? av knyttneve eller hva? Jepp, slagsmål... (evt. løp, pick yours) er det bare for meg facebook er fettetreig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) God sommer! Hadde jeg visst hvem du hadde vært hadde jeg sendt deg en is i posten. Den hadde smelta, da. Uten at jeg vet sikkert, så var det nok en humoristisk undertone i det :--}D skrev, så ingen grunn til et allerede voldtatt facepalmbilde Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Uten at jeg vet sikkert, så var det nok en humoristisk undertone i det :--}D skrev For det var ingen humoristisk undertone i det underpants skrev. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For det var ingen humoristisk undertone i det underpants skrev. Det var jo det, da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Begynner og bli skuffa nå Underpants, før traff du blink veldig ofte. NÅ var det bom så det holdt:( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 tok jeg feil nå? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Begynner og bli skuffa nå Underpants, før traff du blink veldig ofte.NÅ var det bom så det holdt:( Wat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan noen forklare meg hvordan disse "Junifest 2009"-trådene på fotoforumet funker? Du lager en tråd der hvis du ønsker å delta i Junifesten, så velger du deltagernivå og et tema. Selv så har jeg valgt nivået "pingle" som betyr at jeg kommer med minst 2-3 bilder i uka. Så oppdaterer du tråden med et bilde fra hver dag du tar bilder. Les mer i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1114490&hl= Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. à Dieu, I noble Knægt. Siste episode av Scrubs var trist. Sannelig forunderlig! Var nærmest i den syvende himmel, jeg, så glad som jeg var for at det endelig var over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sannelig forunderlig! Var nærmest i den syvende himmel, jeg, så glad som jeg var for at det endelig var over.Da må jeg skuffe deg med å fortelle at de har valgt å fornye det med minst en sesong til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. à Dieu, I noble Knægt. Siste episode av Scrubs var trist. Sannelig forunderlig! Var nærmest i den syvende himmel, jeg, så glad som jeg var for at det endelig var over. du liker ikke scrubs du heller? Første episoden syns jeg var grei, men humoren der er så.......... Sannelig forunderlig! Var nærmest i den syvende himmel, jeg, så glad som jeg var for at det endelig var over.Da må jeg skuffe deg med å fortelle at de har valgt å fornye det med minst en sesong til. Det måtte skje, syns dette bryter rettighetene vi mennesker har. TORTUR ER IKKE LOV! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) TORTUR ER IKKE LOV!Om tortur er lov eller ikke avhenger av hvor i verden vi befinner oss (og om GWB er president eller ikke) og hvordan tortur defineres. Endret 1. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 à Dieu, I noble Knægt. "Gud, jeg ble knekt"? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 tok jeg feil nå? nei, underpants. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg