Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Hmmm. Så fikk jeg plutselig lyst på gryterett til middag i dag.. Men skal spise ørret fra i går hos svigers, så det er godt det også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt ordner seg for snille piker, alt ordner seg ikke for deg.

Alt ordner seg for skikkelig karer, alt ordner seg ikke for meg.

Baby, dette ække tusen ord. Dette ække no leik.

Baby, dette ække tusen ord. Dette ække no leik.

Vi blør, vi blør.

Vi blør, vi blør.

(Hva er det vi gjør?)

Vi blør, vi blør.

Vi blør, vi blør.

Yeah! :D

Men fuck ... Så på TV her om dagen, bare et glimt. Værmeldinga på NRK hovedsaklig. Hva eff har skjedd med Kristen? Han har jo tatt krøllene! :|

Tror jeg er traumatisert for livet :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

For å sitere pappa da han slutta å røyke: " Fy faen så god maten plutselig ble "

Så du gir opp noe du synes er godt til fordel for en hel verden med gode matvarer som kommer til å smake enda bedre ;)

Lenke til kommentar
For å sitere pappa da han slutta å røyke: " Fy faen så god maten plutselig ble "

Så du gir opp noe du synes er godt til fordel for en hel verden med gode matvarer som kommer til å smake enda bedre ;)

2 uker uten og jeg merker ikke noe særlig forskjell til det bedre.

Biff ække like godt, har ikke samme røyksmaken :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut.

På gjensyn. Du kommer til å bli møtt av en gjeng nye brukere av kaféen som ikke aner hvem du er og som tror det er de som alltid har holdt liv her, samt kommer til å rapportere dine ærlige meninger, kontra "klemze-innleggene" som vanligvis florerer. Ha en fin sommer =)

@Sjur: Hold ut. Vedder på at det er verdt det både økonomisk og psykisk når du er ute av den verste kneika.... og fysisk ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...