Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hmmm. Så fikk jeg plutselig lyst på gryterett til middag i dag.. Men skal spise ørret fra i går hos svigers, så det er godt det også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Alt ordner seg for snille piker, alt ordner seg ikke for deg. Alt ordner seg for skikkelig karer, alt ordner seg ikke for meg. Baby, dette ække tusen ord. Dette ække no leik. Baby, dette ække tusen ord. Dette ække no leik. Vi blør, vi blør. Vi blør, vi blør. (Hva er det vi gjør?) Vi blør, vi blør. Vi blør, vi blør. Yeah! Men fuck ... Så på TV her om dagen, bare et glimt. Værmeldinga på NRK hovedsaklig. Hva eff har skjedd med Kristen? Han har jo tatt krøllene! :| Tror jeg er traumatisert for livet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei alle sammen! Jeg har sykla idag! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg sykla torsdag, fredag og lørdag. Og i dag, altså. Tilbakelagt en distanse på rundt 8-9 mil i løpet 4 turer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Epic phail or great success. Cant decide. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det verste med å slutte og røyke er å gi opp noe som er så godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tipper det funker dårlig å rulle sammen og røyke Jeg vil sitte ute med venna mine og drikke og røyke igjen! >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For å sitere pappa da han slutta å røyke: " Fy faen så god maten plutselig ble " Så du gir opp noe du synes er godt til fordel for en hel verden med gode matvarer som kommer til å smake enda bedre Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg hater soleksem. Pokker. Hvor er allergitablettene mine? *lete* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Epic phail or great success. Cant decide. Great success. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Siste episode av Scrubs var trist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For å sitere pappa da han slutta å røyke: " Fy faen så god maten plutselig ble " Så du gir opp noe du synes er godt til fordel for en hel verden med gode matvarer som kommer til å smake enda bedre 2 uker uten og jeg merker ikke noe særlig forskjell til det bedre. Biff ække like godt, har ikke samme røyksmaken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. På gjensyn. Du kommer til å bli møtt av en gjeng nye brukere av kaféen som ikke aner hvem du er og som tror det er de som alltid har holdt liv her, samt kommer til å rapportere dine ærlige meninger, kontra "klemze-innleggene" som vanligvis florerer. Ha en fin sommer =) @Sjur: Hold ut. Vedder på at det er verdt det både økonomisk og psykisk når du er ute av den verste kneika.... og fysisk Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Snakkes fargoth, hvem vet, kanskje jeg snubler inn i deg i løpet av sommeren uten å ha peil på hvem du er. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg logger meg ut for en stund, vi får prates ut i august en gang. Erfaringsmessig er forumet helt agurk i disse månedene så det er like greit å bare kutte det helt ut. Du får ha en fin sommer Fargoth og håper du får det knall;) Egil: Amen til den Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan noen speed-tine kjøttdeigen min så jeg kan få laga meg no skikkelig mat ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er i alle fall verdt det økonomisk, og alle rundt meg syns det er så bra, vel, unntatt røykepartnerne mine som blir ensomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg