Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke min skyld at browseren din suger. Firefox minsker bildene automatisk her.

Jeg bruker Firefox. Og denne automatiske minkingen av bilde er ikke en Firefox-funksjon, men en funksjon på forumet. Firefox bryr seg ikke om hvor mye plass bilder tar på websider.

Men bildet bruker jo en del tid på å laste inn, og på denne tiden tar bildet opp omtrent hele skjermen og føkker opp siden.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Og der sluttet jeg å bry meg om The Prophet sine innlegg. *Ignore* Greit, den lå faktisk i en spoiler. Da er det fort noe annet =P

Fargoth: Joda, fint poeng, der fikk han med sin egen mynt osv. osv. Om du ville lære han en lekse så ville jeg likt at det ikke skjedde på en måte som straffet oss alle. De bildene tar evigheter å laste ned på min dårlige nettforbindelse.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Fargoth: Joda, fint poeng, der fikk han med sin egen mynt osv. osv. Om du ville lære han en lekse så ville jeg likt at det ikke skjedde på en måte som straffet oss alle. De bildene tar evigheter å laste ned på min dårlige nettforbindelse.
Det var også noe jeg tenkte på, derfor postet jeg et bilde som tross alt bare var rundt 700KB på grunn av den effektive komprimeringen av store flater i PNG-formatet. Til sammenlikning var det 1024x768 pikslers store bildet jeg postet av kkrieger litt over 400KB.
Lenke til kommentar

@Gryterett: Jeg har det ganske så greit, jeg. Bare ikke veldig kult å skulle laste ned gigantiske bilder som 1) får nettleseren til å fryse i kortere perioder og 2) ikke går fort med denne linja: 16 packets transmitted, 14 received, +2 duplicates, 12% packet loss, time 30469ms

@Fluesopp: *Slikke i seg gryterett*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...