Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I så fall har vi forskjellige tolkninger av ordet. Min tolkning går ut på at en kun holder seg innenfor en bestemt sjanger. Dersom man faller inn under "metal", så nekter man nærmest å høre på noe annet enn det som faller inn under metal-sjangeren. Hard-rock går til nød. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er vanlig hore. If you win or you lose, It's a question of honour And the way that you choose, It's a question of honour If you win or you lose, It's a question of honour And the way that you choose, It's a question of honour Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nei, clvn, du er ganske så spesiell. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En spesiell hore.. interesting... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 På en fantastisk måte, selvfølgelig Og jeg er billigere enn de fleste, så lenge blablabla.. Æsj, i ran out of funnayz. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 God kveld DNFK God kveld! Kan noen morsomme mennesker legge meg til på msn? Jeg har ingen planer om å sove nå, og folk er teite og legger seg :< Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 God kveld DNFK God kveld! Kan noen morsomme mennesker legge meg til på msn? Jeg har ingen planer om å sove nå, og folk er teite og legger seg :< Whats your adress then? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute Veldig sant. Men prøv å si det til gitar-wankerne! Endret 1. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er trøtt Btw, Gapwick: hva mente du med den uttalelsen? Hva er din definisjon av gitar-wankere? De som hører på Satriani/Vai/Malmsteen eller mener du Satriani/Vai/Malmsteen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen her som har prøvd microstation v8i ?? Mamma visste det nettopp til meg, men jeg vet ikke hvordan man åpner noe engang .. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Btw, Gapwick: hva mente du med den uttalelsen? Hva er din definisjon av gitar-wankere? De som hører på Satriani/Vai/Malmsteen eller mener du Satriani/Vai/Malmsteen? Det førstnevnte. Det er ikke vanskelig å finne den røde tråden i denne tråden. Endret 1. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Btw, Gapwick: hva mente du med den uttalelsen? Hva er din definisjon av gitar-wankere? De som hører på Satriani/Vai/Malmsteen eller mener du Satriani/Vai/Malmsteen? Det førstnevnte. Det er ikke vanskelig å finne den røde tråden i denne tråden. Sikker på du ikke heller sikter til metalheads? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) NSB-billett. Endret 1. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg tror jeg må stille meg bak edge her. Instrumentonanister er vel hva man kaller folk som kan spille teknisk imponerende, men ikke stort mer. Relevant? Endret 1. juni 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Sikker på du ikke heller sikter til metalheads? Vel, nei, for det gjelder ikke bare den sjangeren, men du er helt klart inne på noe med tanke på ordvalg. Hm. Hva kan man så kalle dem? Edit: Haha! Der har du det! Endret 1. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg