L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Irriterende at laptoper skal bli så varme noen ganger. Er nesten så jeg brenner meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I oktober 2006 hadde jeg 1101 poster..! Whats ur record? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Whats ur record?May 2007 - 2732 poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) 745. Ikke at jeg noen gang har gått inn for å toppe meg heller. Enkelte måneder er jeg bare mer aktiv enn andre. Mars 2009 btw. Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Og bare for å gjøre vondt værre, så kjører jeg på med min guily pleasure #1: Celine Dion - My Heart Will Go On TOP THAT, BISH! Brokk, svulst og indre blødninger. Aua-au. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 edit: Det var tydeligvis clvn Stemmer fint, det ;D -- Min er "October 2006 - 722 poster." @Ida: Tja, da ligger vi ca likt. Sånn siden jeg ikke har brus, og er virkelig desperat etter det nå. np: James Horner - Hymn to the Sea Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 NP: John Petrucci - Glasgow Kiss Vurderer en tur på bøtta Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 "We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release." Produktet er fortsatt 'i salg'. Hva betyr dette? Play.com Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Whats ur record? February 2008 - 1705 poster. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 "We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release." Produktet er fortsatt 'i salg'. Hva betyr dette? Play.com Sannsynligvis at det er UK Only..? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute Om det var retta mot meg, så tar du skammelig feil. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, sjangerhore. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 regionsperrer er rett og slett idioti btw. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 God natt folkens. Husk å sov høyt i natt! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 God natt folkens. Husk å sov høyt i natt! wuttefukk?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute Om det var retta mot meg, så tar du skammelig feil. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, sjangerhore. Den var nok ikke direkte rettet mot deg, men jeg kom inne på tanken, da du viste din "avsky" til det clvn hørte på Så den var nok en generell beskjed til personer som låser seg inne i den lille båsen de bygger rundt seg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er sjangerhore og stolt av det. Ikke at sjangerhore betyr en kun hører på en spesiell sjanger, uttrykket går vel heller på at sjangerhorer absolutt skal plassere all musikk i spesielle sjangere. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Yay! Kjøpte akkurat 2-Disc-versjon av The Dark Knight og The Shining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg