Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

745. Ikke at jeg noen gang har gått inn for å toppe meg heller. Enkelte måneder er jeg bare mer aktiv enn andre.

Mars 2009 btw.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
edit: Det var tydeligvis clvn :D

Stemmer fint, det ;D

--

Min er "October 2006 - 722 poster."

@Ida: Tja, da ligger vi ca likt. Sånn siden jeg ikke har brus, og er virkelig desperat etter det nå.

np: James Horner - Hymn to the Sea

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
"We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release."

Produktet er fortsatt 'i salg'. Hva betyr dette?

Play.com

Sannsynligvis at det er UK Only..?

Lenke til kommentar
Sjangerhorer er vel noe av de minst tollerante personene til andres musikksmak. Uavhengig av hvilken sjanger de tilhører. Åpne ørene for annen musikk enn den dere "kler dere etter" sier nå jeg bare. Det finnes faktisk mye fantastisk musikk der ute ;)

Om det var retta mot meg, så tar du skammelig feil. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, sjangerhore. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Om det var retta mot meg, så tar du skammelig feil. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, sjangerhore. :fun:

Den var nok ikke direkte rettet mot deg, men jeg kom inne på tanken, da du viste din "avsky" til det clvn hørte på ;)

Så den var nok en generell beskjed til personer som låser seg inne i den lille båsen de bygger rundt seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...