Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Lite som slår kaffe på smak uansett, dersom man vil ha en ekstra piff om morgenen, dagen, ettermiddagen, kvelden eller om natta. edit: Avhenger selvfølgelig av hvilken type kaffe også da. Endret 31. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kveldsunderholdning: http://www.youtube.com/watch?v=NYNdNI5uyXA...C4F&index=0 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Red Bull & Vodka er kongen av energidrikk Haha, jeg kan ikke lukte redbull lenger, blir bare dårlig av tanken på den kombinasjonen Pft! Nomnom, er det! Urge intense er ikke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Urge Intense er god, men har 0 effekt. Red Bull & Vodka er kongen av energidrikk Hadde bare den fungert så Og jeg har testet alle jeg har kommet over, bare oppskrytt møl. Vil ha tak i den som finnes iThailand eller hvor det nå er, den skal inneholde virklige kjemikalier. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Narvesen priser etter etterspørsel i hvert fall! 0.25 Red Bull koster 30 spenn! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Red Bull det nye dopet til folk som ikke har brukt dop :!: Men syns det er bra de har kommet til Norge til slutt for dere som elsker det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Red Bull & Vodka er kongen av energidrikk Haha, jeg kan ikke lukte redbull lenger, blir bare dårlig av tanken på den kombinasjonen Pft! Nomnom, er det! Urge intense er ikke. Oppskrift på ekte urge intense: 2/4 fanta litt mindre enn 2/4 cider resultat: NAM Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vodka, pff. Pyser. Red Bull og himkok. Evt. svart kaffe og himkok. Perfekt oppskrift: Ta et krus, legg en 50-øring i bunn, hell på svart kaffe til du ikke ser den, hell så på heimert til mynten er oppløst (pyseversjon: til du ser mynten igjen). Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Oppskrift på ekte urge intense: 2/4 fanta litt mindre enn 2/4 cider resultat: NAM Hm. Hva består resten av? np: Susanna and the Magical Orchestra - Believer Endret 31. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg visste ikke om Konami-koden før nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Oppskrift på ekte urge intense: 2/4 fanta litt mindre enn 2/4 cider resultat: NAM Hm. Hva består resten av? np: Susanna and the Magical Orchestra - Believer hell det nedi er vel den siste, uskrevne instruksjon, aner ikke om man kan forbedre det noe mer. Jeg vet bare at det er godt Vodka og cider er ikke godt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vodka, pff. Pyser.Red Bull og himkok. Evt. svart kaffe og himkok. Perfekt oppskrift: Ta et krus, legg en 50-øring i bunn, hell på svart kaffe til du ikke ser den, hell så på heimert til mynten er oppløst (pyseversjon: til du ser mynten igjen). En jeg kjenner har tidenes VERSTE heimert. Blanda det med forhold 1/3 i cola og fargen forsvant! :-S Oppskrift på ekte urge intense: 2/4 fanta litt mindre enn 2/4 cider resultat: NAM Hm. Hva består resten av? np: Susanna and the Magical Orchestra - Believer hell det nedi er vel den siste, uskrevne instruksjon, aner ikke om man kan forbedre det noe mer. Jeg vet bare at det er godt Vodka og cider er ikke godt. Vodka+sprite funker fint. Alltid når jeg er ute går det i Long Island Ice Tea dog. Beste som finnes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 np: Jean-Michelle Jarre - Oxygene part. IV er også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Red Bull det nye dopet til folk som ikke har brukt dop :!:Enkelte streitinger er rare sånn. De er 100% mot dop, men hiver i seg kaffe, nikotin og alkohol og alt legene hiver etter dem uten å tenke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 np: Jean-Michelle Jarre - Oxygene part. IV er også 02:05 < clvn_tafs> np: Jean - Oxygene Part 4 Du fikk meg til å gå vekk fra Kanye. Takk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg får litt vondt at deg innimellom, Jonas. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg får litt vondt at deg innimellom, Jonas. Tror egentlig ganske mange får vondt av meg. Og bare for å gjøre vondt værre, så kjører jeg på med min guily pleasure #1: Celine Dion - My Heart Will Go On TOP THAT, BISH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) God natt Kaka. Ikke at jeg vet hvem som er Jonas, men at han forårsaker indirekte smerte hos noen, får meg til å ha sansen for han =) edit: Det var tydeligvis clvn Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg