j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg tok ikke høyde for at du kanskje spesifiserte target bitrate istedenfor å gå ut i fra en preset. Nå mener jeg --vbr-new er default fra og med 3.97, så jeg lurer litt på hvorfor du har valgt å kjøre --vbr-old? Forskjellen i old og new er bare virkemåte i algoritmen i forhold til visse lydkarakteristikker (forbedringer i forhold til støy i høye tonehøyder) samt noe mer drastiske endringer i forhold til generell effektivitet. I praksis er den eneste forskjellen hastighet, men til gjengjeld er det en temmelig stor forbedring, rundt 25% i følge tester gjort på HA. Så fremt du ikke endrer bitrate range vil du i praksis ikke merke noen reell forandring annet enn i ytelse, med å velge new fremfor old. ok, da hopper jeg over på --vbr-new. Kanskje jeg til og med skal lage meg et lite webinterface, siden det kommer til å bli mye transcodeing fremover. Ganske så stort bibliotek med flac, og ny fancy mobil som er relativt kapabel når det gjelder lydkvalitet, samt en fin 3,5mm minijack-utgang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Wow, jeg kødda. Finnes det faktisk? Yeah. Kjøpte i Praha da jeg var der. God kveld!Da er jeg tilbake fra guttetur Hva foretar folket seg nå? Poster her, lurker på SomethingAwful, hører på musikk og venter på at søstrene mine skal bli ferdige med å trene så hele familien kan benke seg foran skjermen og se Vi på Saltkråkan og Madicken Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg tok ikke høyde for at du kanskje spesifiserte target bitrate istedenfor å gå ut i fra en preset. Nå mener jeg --vbr-new er default fra og med 3.97, så jeg lurer litt på hvorfor du har valgt å kjøre --vbr-old? Forskjellen i old og new er bare virkemåte i algoritmen i forhold til visse lydkarakteristikker (forbedringer i forhold til støy i høye tonehøyder) samt noe mer drastiske endringer i forhold til generell effektivitet. I praksis er den eneste forskjellen hastighet, men til gjengjeld er det en temmelig stor forbedring, rundt 25% i følge tester gjort på HA. Så fremt du ikke endrer bitrate range vil du i praksis ikke merke noen reell forandring annet enn i ytelse, med å velge new fremfor old. ok, da hopper jeg over på --vbr-new. Kanskje jeg til og med skal lage meg et lite webinterface, siden det kommer til å bli mye transcodeing fremover. Ganske så stort bibliotek med flac, og ny fancy mobil som er relativt kapabel når det gjelder lydkvalitet, samt en fin 3,5mm minijack-utgang. Webinterface? Hva er galt med et bash/cmd script? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Chillibønner,ikke tomatbønner btw. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Webinterface? Hva er galt med et bash/cmd script? På ingen måte noe galt med det, annet enn at det er raskere (for min del) om jeg lager et effektivt webinterface som ligger som en bookmark i firefox. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Misforstå meg rett, bash er fint =P Får se hva jeg gidder å gjøre ut av det. Er jo alltids gøy å mekke på sånne småprosjekter. Har haugevis av de liggende, noen mer nyttige enn andre. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har en liten bin mappe på dropbox med diverse scripts i bash, java osv. Alle er i PATH på de maskinene jeg bruker de til. Bash er best, funker i bsd, solaris, linux og os x Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som kan trylle fram en liter med saft til meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som kan trylle fram en liter med saft til meg? Om du kan trylle fram en kald 1,5 liter med Tab X-tra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som kan trylle fram en liter med saft til meg? Om du kan trylle fram en kald 1,5 liter med Tab X-tra No can do sonny! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hehe det finnes altså noen som drikker TAB X-tra selv i 2009? Jeg tror ikke jeg har drukket TAB på ti år, minst. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 What Mikkel said. No..what fargoth said.. Or.... Pff, what I said. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som kan trylle fram en liter med saft til meg? Om du kan trylle fram en kald 1,5 liter med Tab X-tra No can do sonny! Da blir det itt'no saft på deg, gutten min. Hehe det finnes altså noen som drikker TAB X-tra selv i 2009? Jeg tror ikke jeg har drukket TAB på ti år, minst. Jepp, jeg regner med at jeg aleine står for 50% av inntektene på Tab X-tra i Østfold-regionen. YOU ARE READY TO FIGHT THE SHAOLIN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg kjeder meg :< Cecilie og oda-ingeborg er på MSN! gogogo! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Se filmen hos Youtube Magiskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg