Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor ofte opplever du at det går mer enn ett bra program på TV i løpet av en kveld?

Og om man har så mange kanaler at det er tilfellet har man sannsynligvis også en slik en snedig boks som kan ta opp hva enn man vil.

Har skjedd opptil flere ganger at det har vært programmer på både NGC og Discovery World jeg vil se. Og, nei, jeg har desverre ikke slik fancy boks. Det vil si parabolmottakeren kan ta opp, men ikke kabelmottakeren.

Lenke til kommentar

Gud for en praktfull sommerhelg så langt!

Hytta, sjø, ØL, båt, grill og bål. Og drikke-stigespill som gikk veldig galt da hver gang man datt ned førte til en whiskeyshot og jeg har skikkelig uflaks i stigespill.

Jeg har saltvann i huden og er brunere enn en rosin. Livet kan faktisk ikke være bedre.

Lenke til kommentar
Gud for en praktfull sommerhelg så langt!

Hytta, sjø, ØL, båt, grill og bål. Og drikke-stigespill som gikk veldig galt da hver gang man datt ned førte til en whiskeyshot og jeg har skikkelig uflaks i stigespill.

Jeg har saltvann i huden og er brunere enn en rosin. Livet kan faktisk ikke være bedre.

+1! Bortsett fra drikkinga da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Og drikke-stigespill som gikk veldig galt da hver gang man datt ned førte til en whiskeyshot og jeg har skikkelig uflaks i stigespill.

Det hørtes genialt ut, må definitivt prøves ut i sommer. Eller med et annet brettspill. Ville tatt noe annet enn whiskey da.

+1! Bortsett fra drikkinga da.

Drikker du ikke?

Lenke til kommentar
Tror jeg må prøve drikke-stigespill :p

Det var jo en fantastisk idé! Dersom man rykker ned, er det en shot med noe sterkt. Rykker man opp, blir det like mange slurker av glasset/flaska som antallet etasjer man klatrer.

Problemet var bare at jeg holdt meg på de to nederste etasjene, og datt ned 8 ganger på 12 kast. Dette var etter anselige mengder øl, cuba libre og irish coffe. Jeg ble fullstendig kanon, etter at jeg bestemte meg for å styrte en halvliter champis for good measure.

Lenke til kommentar

Kanin, hva har familien med det å gjøre?

Jeg satt og drakk med familien min i går :)

Samt noen av naboene våre. Alltid like koselig :D

Also,

Se filmen hos Youtube

Ddint93s kommentar fikk meg til å facepalme :p

"What is this garbage, this is not true punk. if you people wanna hear real punk listen to green day blink-182 or the jonas brothers even, there are true punk, not this corporate sell out bullshit."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...