Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Slikt er så absolutt ikke noe å trakte etter. Kjennes alltid ut som en liten eplebit eller noe lignende som man ikke får bort. Selv fukter jeg ganen med kaffe og Bixit sjokoladekjeks nå, mens jeg hører Narcotic av Liquido :love:

Lenke til kommentar

Egil, nice!

Jeg vil også ha sjokoladekjeks :p

Og det eneste stedet jeg har Narcotic på, er en svært oppskrapt Absolute Music så sangen hakker som et uvær når jeg prøver å spille'n. Får heller vente til jeg kommer hjem til Steinkjer og heller sitte her med øko-brusen min :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
hva trenger jeg for å koble "tv'en" til PC?..

altså.. hva trenger jeg får å se tv sendinger på pcen??

Jeg ville heller gjort omvendt, sett det man gjør på dataen på en stor tv-skjerm. Redigere bilder feks, hadde vært gøy. :p

Lenke til kommentar

Jeg ville heller gjort omvendt, sett det man gjør på dataen på en stor tv-skjerm. Redigere bilder feks, hadde vært gøy. :p

haha:P.. selvfølgelig! men litt digg uten tv i stua f.eks :p

Lenke til kommentar

haha:P.. selvfølgelig! men litt digg uten tv i stua f.eks :p

Enda bedre med pc i stua kobla opp mot "tv"-en med direkte link til de ørten hundre terrabytene med film du har på "kontor" pc-en.

Lenke til kommentar

Eller bare gi faen i å bruke stua til noe annet enn et sted å drekke med venna dine, kun bruke TVen som en skjerm å se film på, bruke som PC-skjerm og / eller koble til ei spillmaskin eller fler og ha den på gutte-/jenterommet / hobbyrommet.

TV rots your brain!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...