Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 5 skiver fiber+-brød, hvitløks-smør, cajun-krydder, bbq-saus m/ hickorysmak, røkt bøkeskinke, vellagret jarlsberg, oregano og bjerkes spicy pizza og kebab-dressing. Og en halvliter isvann <3 Namnam frokost ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Den ignoreringslisten var rett og slett genial... bør ikke være vanskelig å lage et php script som massblokkerer brukere En Firefox-addon med en ignoreringsknapp hadde også vært optimalt. Ignoreringsknapp hadde vært fint ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Gah, jeg har en løs hudflik i ganen. Irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Slikt er så absolutt ikke noe å trakte etter. Kjennes alltid ut som en liten eplebit eller noe lignende som man ikke får bort. Selv fukter jeg ganen med kaffe og Bixit sjokoladekjeks nå, mens jeg hører Narcotic av Liquido Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Speller Bioshock, jeg. Har hatt lyst til å spille det siden det kom ut, men jeg gjorde det aldri av en eller annen grunn. Kjøpte det brukt for 199,- på Gamespot akkurat fem minutter før jeg så det for 99,- på Elkjøp på torsdag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Egil, nice! Jeg vil også ha sjokoladekjeks Og det eneste stedet jeg har Narcotic på, er en svært oppskrapt Absolute Music så sangen hakker som et uvær når jeg prøver å spille'n. Får heller vente til jeg kommer hjem til Steinkjer og heller sitte her med øko-brusen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Øko-brus? Fra frittgående karbondioksid eller? ... Eller økonomisk? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Økologisk brus fra ICA om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nå har meg og Lars vært flinke og tatt bilder ute i nesten 3 timer, det var kos. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fra Rema faktisk. Eller, egentlig fra Grans. Øko-Cola smakte godt, vel, smakte det samme som Ubuntu-colaen faktisk. Øko-Sitrus smaker som døll Sprite-dram. Øko-Appelsin har jeg ikke smakt enda, sparer den til tirsdagsfylla Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hva trenger jeg for å koble "tv'en" til PC?.. altså.. hva trenger jeg får å se tv sendinger på pcen?? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 DVB-T kort, gjerne med en kortleser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hva trenger jeg for å koble "tv'en" til PC?.. altså.. hva trenger jeg får å se tv sendinger på pcen?? Jeg ville heller gjort omvendt, sett det man gjør på dataen på en stor tv-skjerm. Redigere bilder feks, hadde vært gøy. Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hva trenger jeg for å koble "tv'en" til PC?.. altså.. hva trenger jeg får å se tv sendinger på pcen?? Jeg ville heller gjort omvendt, sett det man gjør på dataen på en stor tv-skjerm. Redigere bilder feks, hadde vært gøy. haha:P.. selvfølgelig! men litt digg uten tv i stua f.eks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Anfall, det funker fett Enklere å multitaske også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hva trenger jeg for å koble "tv'en" til PC?.. altså.. hva trenger jeg får å se tv sendinger på pcen?? Jeg ville heller gjort omvendt, sett det man gjør på dataen på en stor tv-skjerm. Redigere bilder feks, hadde vært gøy. haha:P.. selvfølgelig! men litt digg uten tv i stua f.eks Enda bedre med pc i stua kobla opp mot "tv"-en med direkte link til de ørten hundre terrabytene med film du har på "kontor" pc-en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Eller bare gi faen i å bruke stua til noe annet enn et sted å drekke med venna dine, kun bruke TVen som en skjerm å se film på, bruke som PC-skjerm og / eller koble til ei spillmaskin eller fler og ha den på gutte-/jenterommet / hobbyrommet. TV rots your brain! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 TV rots your brain!I motsetning til WoW? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 TV rots your brain!I motsetning til WoW? BURN Sjur Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 WoW krever tenking og planlegging, ergo er det bra for hjernen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg