Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gryterett: En rybaktrolletull til fra deg, og du går óg på ignorelista, sammen med sameboe :)
Jeg trodde ignore-funksjonen bare gjaldt PM?

Edit: uuh, hvorfor har det tatt fem år å oppdage denne funksjonen? Genialt!

Du har valgt å ignorere alle innlegg fra: *bruker*

· Se innlegget

· Fjern ignorering *bruker*

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gryterett: En rybaktrolletull til fra deg, og du går óg på ignorelista, sammen med sameboe :)

Nei, gjelder ikke bare for PM. Har man ignorert noen, så får man beskjed om man vil se innlegget til den ignorerte brukeren, eller ikke. :p

Lenke til kommentar

Nei, gjelder ikke bare for PM. Har man ignorert noen, så får man beskjed om man vil se innlegget til den ignorerte brukeren, eller ikke. :p

Dette var jo på grensen til genialt. Men funksjonen burde maskert brukernes innlegg enda mer, eksempelvis ved at man bare så en tynn linje med et +-ikon f.eks. Det blir jo temmelig mange "du har ignorert bruker x"-meldinger nedover her i DNFK ser jeg..

Edit: Det skulle gått an å eksportere/importere lister også, istedenfor å måtte legge til en og en bruker.. :D

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Edit: Det skulle gått an å eksportere/importere lister også, istedenfor å måtte legge til en og en bruker.. :D

"GET who&t=1077284"

Jada søtnos, du er så tøff når du leker nerd.

*transcode fra flac til 256kbps vbr mp3*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...