j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skjønner det, for den er faen ikke i Sarpsborg! Nå skal jeg gå og leke i dusjen for å få varme i skrotten. Jeg har vært så sjukt flink i dag. Ikke fylleringt noen, enda fristelsen definitivt var til stede. *klappe på eget hode* I'LL FLY WITH YOU Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Faens pingler hele gjengen, er da godt og varmt ute nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja det er det. *gjette hva IceMan sier i neste inlegg* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tja, spørs vel på hvem man spør. Jeg på min side trives best i varmere strøk, og med kald øl. Hvor ølen kom inn i bildet veit jeg ikke, men det gjorde den. I'LL FLY WITH YOU Iceman: Du får pumpe nyhus et par ganger ekstra, for min del. Jeg veit han liker oljepumpinga så godt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Enig med Iceman - godt og varmt. Shorts var null problem i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skjønner det, for den er faen ikke i Sarpsborg! Nå skal jeg gå og leke i dusjen for å få varme i skrotten. Jeg har vært så sjukt flink i dag. Ikke fylleringt noen, enda fristelsen definitivt var til stede. *klappe på eget hode* I'LL FLY WITH YOU Jeg fylleringte Skrollan, m det telleds dom fylleringing vet jerg ikke, han var også full. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja det er det. *gjette hva IceMan sier i neste inlegg* HVem er så denne "IceMan"? Iceman™ : Du får pumpe nyhus et par ganger ekstra, for min del. Jeg veit han liker oljepumpinga så godt Jeg har pumpet Nyhus på mange morsomme måter i hele kveld jeg Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tja, spørs vel på hvem man spør. Jeg på min side trives best i varmere strøk, og med kald øl. Hvor ølen kom inn i bildet veit jeg ikke, men det gjorde den. I'LL FLY WITH YOU Iceman: Du får pumpe nyhus et par ganger ekstra, for min del. Jeg veit han liker oljepumpinga så godt Øl kommer inn i bildet fordi det er godt! Denne feks er en av de beste: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Du spruta på dama på Elm Street óg. edit: Nattinatt! Endret 31. mai 2009 av bazukh Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skjønner det, for den er faen ikke i Sarpsborg! Nå skal jeg gå og leke i dusjen for å få varme i skrotten. Jeg har vært så sjukt flink i dag. Ikke fylleringt noen, enda fristelsen definitivt var til stede. *klappe på eget hode* I'LL FLY WITH YOU Jeg fylleringte Skrollan, m det telleds dom fylleringing vet jerg ikke, han var også full. Det teller ikke å kommunisere med Skrollan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Lurer på om jeg skal spandere på meg selv en tidlig bursdag og dra til Oslo i slutten av oktober for å se Walking with Dinosaurs. Skal i alle fall kjøpe mer Ed Hardy-vin =D Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du spruta på dama på Elm Street óg. Det er way kinky å sprute på damer på Elm Street da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skjønner det, for den er faen ikke i Sarpsborg! Nå skal jeg gå og leke i dusjen for å få varme i skrotten. Jeg har vært så sjukt flink i dag. Ikke fylleringt noen, enda fristelsen definitivt var til stede. *klappe på eget hode* I'LL FLY WITH YOU Jeg fylleringte Skrollan, m det telleds dom fylleringing vet jerg ikke, han var også full. Det teller ikke å kommunisere med Skrollan. Fylleringing uten fylleangst dagen derpå tells ikke! Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er det normalt å begynne og steke vaffler kl 4.15? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skjønner det, for den er faen ikke i Sarpsborg! Nå skal jeg gå og leke i dusjen for å få varme i skrotten. Jeg har vært så sjukt flink i dag. Ikke fylleringt noen, enda fristelsen definitivt var til stede. *klappe på eget hode* I'LL FLY WITH YOU Jeg fylleringte Skrollan, m det telleds dom fylleringing vet jerg ikke, han var også full. Det teller ikke å kommunisere med Skrollan. Du har et godt oeng der.. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Helt normalt! God natt! Daså er det bare å begynne, god natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Natta!! Jrg lgger meg også nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg