Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Noen her som kan tysk og vil oversette? Wie siehts denn mit Entwine aus? Will die sonst noch jemand sehen? Heldigvis for deg snakker jeg med en heit tysker "What about Entwine( strange name). Does she still wants to see anybody?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Entwine er også et bra band ^^ Men Angerfist er herlig da, har noen sanger av de, skikkelig digg musikk! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Men Angerfist er herlig da, har noen sanger av de, skikkelig digg musikk! Enig. All annen type musikk som er diskutert den siste halvtimen er døv og kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Heldigvis for deg snakker jeg med en heit tysker "What about Entwine( strange name). Does she still wants to see anybody?" Takk. Men noe av det virket ikke helt logisk. Jaja. Entwine er også et bra band ^^ Åja Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Enig. All annen type musikk som er diskutert den siste halvtimen er døv og kjedelig. Heldigvis er det mange av oss som er i stand tll å vurdere musikk ut fra andre kriterium enn bpm, og som skjønner at av og til er faktisk mindre mer. Endret 30. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er glad jeg er åpen for musikk innen alle sjangere, til og med dansband, pussy-pop og r&b ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 dumme spottefy... Hadde ikke my song av jan garbarek ;( Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Heldigvis er det mange av oss som er i stand tll å vurdere musikk ut fra andre kriterium enn bpm. Og heldigvis er det folk som har annen musikksmak som deg. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Og heldigvis er det folk som har annen musikksmak som deg. Mhm, hvis ikke hadde det jo blitt vanskelig å være elitist. Endret 30. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er åpen for særdeles mange grener innenfor musikken, men visse grener har jeg rett og slett ikke kommet så langt utpå etter noe høring. Får det rett og slett ikke til, så derfor styrer jeg av disse grunnene unna visse sjangre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Skal du ha kvalitet hører du på Disturbed, In flames, story of the year, him, bullet for my valentine, trivium, avenged sevenfold eller luxus leverpostei!"Skal du ha generisk metal," mener du. Jeg vil heller si det meste av det ovennevnte er selve stjerneeksemplene på kommersiell sutrete og klein melodisk death/metalcore/thrash metal, spesielt tilrettelagt for alle halvdeppa 15-åringer som synes metal er tøft men som ikke liker musikken om ikke den klagende skrikingen brytes ned 50/50 med klisjeaktige melodiske mellomspill. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Heldigvis er det mange av oss som er i stand tll å vurdere musikk ut fra andre kriterium enn bpm, og som skjønner at av og til er faktisk mindre mer.QFT! Og nei, jeg er ingen sjangerhater, men mye musikk lages på "High bpm=AWSOMNESS"-oppskriften, mens det egentlig bare er skit. Hva har skjedd i kafeen det siste halvannet året, btw? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Spotify har generelt for lite av det jeg leter etter. Derfor er jeg fortsatt pirat når jeg er blakk og blir fort blakk når jeg har fått penger og kjøper CDene jeg har lasta ned Tidvis kjøpes de på både CD og vinyl NgZ, alt for lite. Har du sluppet Kibs ut av kjelleren enda? Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 God natt!! talast! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 NgZ, alt for lite. Har du sluppet Kibs ut av kjelleren enda?Nah, vurderer det... Men som alle vet, får hunkjønn rare ideer hvis man gir dem for mye frihet. Vanskelig balansegang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 NgZ: Først nå ser jeg at avataren din er "The flying spagetti monster" med nisselue! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 NgZ, alt for lite. Har du sluppet Kibs ut av kjelleren enda?Nah, vurderer det... Men som alle vet, får hunkjønn rare ideer hvis man gir dem for mye frihet. Vanskelig balansegang. Ser den, ser den. Og dere trives i Bergen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det har FAEN meg tatt sin tid. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Ser den, ser den.Og dere trives i Bergen? Ny leiekontrakt for et år, så.. ja? Kunne godt vært litt nærmere sentrum, men slit å bygge om en ny kjeller, liksom... Endret 30. mai 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 He he, ja, kan være pes. Blir vel til at jeg dukker opp i Bergen nå tipper jeg. Søss stikker vel dit på medisin eller Handelshøyskolen eller noe sånt til høsten. 2/3 av karakterene hennes er 6ere og resten er 5ere, så hu kommer nok inn, og da skal jeg gi henne dårlig samvittighet ved å komme på besøk, siden hu aldri kommer på besøk på Steinkjer Talk to me, I am whispering. And everybody knows where I come from. Out of flames, everybody knows my name. Denne sangen er litt for bra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg