wallawalla Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Aqua er makkverk for å være ærlig! De er i nivå med B. Spears...og det sier sitt Aqua er makkverk? WHAT? Det er ca. det beste som Norden har kommet opp med. Nei, det er kun mentalt skadde folk som hører på henne. Folk med kraftige vrangforestillinger som feks. to kjerringer i klassen min. Fra når ble jeg mentalt skadd? Jan teigen er bedre enn aqua. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Big Bang, Datarock, Turbonegro også Og Røyksopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Toxic er en fin coverlåt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 :Er ikke du og litt skadd da? Neida. Jeg er totalt normal. Bare du som hører og ser meg gjøre ting som ikke virker normale. But it's all in your head. ^^ Jan teigen er bedre enn aqua.Nei. Han er bare skummel. oO Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nei, det er kun mentalt skadde folk som hører på henne. Folk med kraftige vrangforestillinger som feks. to kjerringer i klassen min.Og meg. Hver gang noen sier "toxic". Og gud forbanne deg. *bla opp sangen* :Er ikke du og litt skadd da? Det blir som å sammenligne AIDS med en god klem. 1) Hva har Ida med dette å gjøre? 2) Genial sammenligning. Trenger ikke bety aidskake ffs... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Big Bang, Datarock, Turbonegro også Mens vi snakker om Datarock.. Husker de kom og hadde en liten opptreden på skolen vår før de var store og kjente. Var stort sett lærere på 50+ år som gadd å klappe og trippe med foten. Trenger ikke bety aidskake ffs... Det var kødd... FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 15 medlemmer: SpecialForce, Ehtram, Daniel, Egilanso, Jarmo, tofagerl, samebror, WheelMan, Jann - Ove, Raude, FluffyBeast, Llandari, Skagen, cyclo, Mikkel™Vi blir invadert ffs! Joda, det er riktig, det.. Noen som bruker samme IP for to brukere, noe som kan være uheldig for enkelte her i huset. Nå er faktisk jeg og Samebror brødre så kanskje ikke så rart Er nok noen andre sniffenesen min har fått lukten på nå.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jan teigen er bedre enn aqua. Mil Etter Mil og Min Første Kjærlighet er forsåvidt artige sanger, men han kan heller ikke sammenlignes med Aqua. Big Bang, Datarock, Turbonegro også Og Røyksopp. Gode band alle sammen, men kan fortsatt ikke sammenlignes med Aqua. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Brilliant sang! refrenget er catchy! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Big Bang, Datarock, Turbonegro også Og Røyksopp. Og Satyricon, Immortal, Emperor, Mayhem, Burzum, Carpathian Forest m.fl. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 :--}D: Hvordan vil du beskrive slik musikk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Noen som bruker samme IP for to brukere, noe som kan være uheldig for enkelte her i huset. Nå er faktisk jeg og Samebror brødre så kanskje ikke så rart I tillegg til at Anfall er på besøk hos meg på østlandet for tida. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er ganske sikker på at årets beste album til nå er Veronica Maggio - Och Vinnaren är... [Spotify] Noen som har noe de mener er bedre? Kaizers Orchestras Våre Demoner og Phoenix' Wolfgang Amadeus Phoenix. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Brilliant sang! refrenget er catchy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 :Er ikke du og litt skadd da? Neida. Jeg er totalt normal. Bare du som hører og ser meg gjøre ting som ikke virker normale. But it's all in your head. ^^ Jada, og jeg blir en drage om natten og flyr rundt og gir klemmer til folk på sandviken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jan teigen er bedre enn aqua.Nei. Han er bare skummel. oO Tullejente. Vet du digger han. Og Henning Kvitnes. De to er dine store idoler. Bare innrøm det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Med mindre dere snakker om Norden eksklusive Finland, er jeg skuffet over at dere ikke bare har sagt Lordi og stoppet der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er nok noen andre sniffenesen min har fått lukten på nå.. "Når Jarmo har fått los blir trollene til sten."- Nytt gammelt forumjungelord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg