Underpants Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Britney er undervurdert av mange. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Britney er undervurdert av mange. Du må finne deg nye venner. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Dire Straights- Money for nothing mener du Britney er undervurdert av mange. Du må finne deg nye venner. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Britney er undervurdert av mange. Nei, det er kun mentalt skadde folk som hører på henne. Folk med kraftige vrangforestillinger som feks. to kjerringer i klassen min. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Aqua er makkverk for å være ærlig! De er i nivå med B. Spears...og det sier sitt Aqua er makkverk? WHAT? Det er ca. det beste som Norden har kommet opp med. Nei, det er kun mentalt skadde folk som hører på henne. Folk med kraftige vrangforestillinger som feks. to kjerringer i klassen min. Fra når ble jeg mentalt skadd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Britney er undervurdert av mange. På hvilken måte? (noen måtte jo spørre) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Aqua er makkverk for å være ærlig! De er i nivå med B. Spears...og det sier sitt Aqua er makkverk? WHAT? Det er ca. det beste som Norden har kommet opp med. *hark* Abba. Aha! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Aqua er makkverk for å være ærlig! De er i nivå med B. Spears...og det sier sittDu er for ung til å forstå Aqua. De var geniale. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Lulu? @tofagerl Endret 30. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det er ca. det beste som Norden har kommet opp med. Det er etter min mening Ragnarök Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Britney er undervurdert av mange. På hvilken måte? (noen måtte jo spørre) Mange syns hun er homo, men jeg syns Toxic er kul. Og det nyeste albumet er ganske phett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Nei, det er kun mentalt skadde folk som hører på henne. Folk med kraftige vrangforestillinger som feks. to kjerringer i klassen min.Og meg. Hver gang noen sier "toxic". Og gud forbanne deg. *bla opp sangen* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 15 medlemmer: SpecialForce, Ehtram, Daniel, Egilanso, Jarmo, tofagerl, samebror, WheelMan, Jann - Ove, Raude, FluffyBeast, Llandari, Skagen, cyclo, Mikkel™Vi blir invadert ffs! Joda, det er riktig, det.. Noen som bruker samme IP for to brukere, noe som kan være uheldig for enkelte her i huset. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 *hark* Abba. Aha! Dude... ABBA? Abba er rådølle. Å sammenligne Aqua med Abba blir absurd. Det blir som å sammenligne AIDS med en god klem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Fra når ble jeg mentalt skadd?Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Aqua er makkverk for å være ærlig! De er i nivå med B. Spears...og det sier sitt Aqua er makkverk? WHAT? Det er ca. det beste som Norden har kommet opp med. *hark* Abba. Aha! Big Bang, Datarock, Turbonegro også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Britney er undervurdert av mange. På hvilken måte? (noen måtte jo spørre) Mange syns hun er homo, men jeg syns Toxic er kul. Og det nyeste albumet er ganske phett. Kan noen med briller legge ut et facepalm\faild bilde nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 15 medlemmer: SpecialForce, Ehtram, Daniel, Egilanso, Jarmo, tofagerl, samebror, WheelMan, Jann - Ove, Raude, FluffyBeast, Llandari, Skagen, cyclo, Mikkel™Vi blir invadert ffs! Joda, det er riktig, det.. Noen som bruker samme IP for to brukere, noe som kan være uheldig for enkelte her i huset. Nå er faktisk jeg og Samebror brødre så kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Nei, det er kun mentalt skadde folk som hører på henne. Folk med kraftige vrangforestillinger som feks. to kjerringer i klassen min.Og meg. Hver gang noen sier "toxic". Og gud forbanne deg. *bla opp sangen* :Er ikke du og litt skadd da? Det blir som å sammenligne AIDS med en god klem. 1) Hva har Ida med dette å gjøre? 2) Genial sammenligning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg