L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du.Ble ikke videre fornærmet, nei. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Skjønner ikke at folk driver med det +1-pisset ennå. Utterly spam og ingen bryr seg. Jeg synes også at forkortelser er ganske så kult, lol. +1 er jo en forkortelse for "Enig" da... Men man kan jo stille seg spørsmålet, hvordan har det seg at ordet forkortelse er så langt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jaja ... La oss gå videre. Gidder ikke ha noen dårlig stemning her. Lurer på om jeg skal gå og hente meg noen grillrester og litt rødvin jeg. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Unnskyld, når snakket Lars ikke norsk? Jeg har ingen problemer med å identifisere morsmålet mitt(norsk altså) i hans ord som er lagret i databasene til dette forumet. haha . Amerikanske forkortelser er norsk ? Spark meg i skrittet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 +1 er jo en forkortelse for "Enig" da... Hehe, vet det Men syns det er så unødvendig å bare skrive en hel post med "+1" haha . Amerikanske forkortelser er norsk ? Spark meg i skrittet Med glede. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Au! Det der gjør vondt! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Unnskyld, når snakket Lars ikke norsk? Jeg har ingen problemer med å identifisere morsmålet mitt(norsk altså) i hans ord som er lagret i databasene til dette forumet. haha . Amerikanske forkortelser er norsk ? Spark meg i skrittet Så, det du sier er at amerikanske forkortelser konverterer resten av ordene til engelsk? Sparke deg i skrittet gjør jeg gjerne med den oppførselen du til nå har utvist. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du. Fei for egen dør først, du. Men man kan jo stille seg spørsmålet, hvordan har det seg at ordet forkortelse er så langt? Så vittig. haha . Amerikanske forkortelser er norsk ? Spark meg i skrittet Språket heter faktisk engelsk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du. Fei for egen dør først, du. Venstre: Se så flink Endret 30. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Stakkars, Magnolian blir jo litt "eid" her :!: Edit: Skrivelife Endret 30. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke min feil at det er morsomt med folk som klager over skriveleifer mens de selv har mellomrom mellom ord og tegn? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor /subtilt hint Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Hey folks Har vært en innholdsrik dag , lang tur i skogen å grilling med gamle venner . ble faktisk mye mimring med ene kompisen min , latterkrampen tok meg kan kjenne solen selv om den gikk ned for mange timer siden, jeg gløder Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Har statisk ip og faller ut litt. Beklager. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Legge ut "kom og ta meg!"-bilder på facebook var virkelig smart av disse vennene mine, ja. Jeg dør av skam. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Har statisk ip og faller ut litt. Beklager. Det går bra... Glad i deg uansett vi Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 MOPEDPORTALEN har vært nede i 1 time! no, får ikke jeg sove inatt =( Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Har statisk ip og faller ut litt. Beklager. Det går bra... Glad i deg uansett vi Kos det daa ;) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 MOPEDPORTALEN har vært nede i 1 time! no, får ikke jeg sove inatt =( Det, må være fælt. Jeg, tror heller ikke jeg får sove i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg