Magnolian Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jævla knøl Nopros Hadde vel egentlig ikke noe mer konstruktivt å skrive. Kunne alltids ha nevnt at jeg snart skal ut å gå meg en tur på Kværnberget, men det er vel heller ikke så interessant. Kanskje heller merkelig at noen velger å gå seg en snartur på et 280m høyt berg, en lørdags kveld. Hva er så kult med den steintusten da? Et søk på google gir meg følgende : 205 moh , alså ikke 280 moh Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jævla knøl Nopros Hadde vel egentlig ikke noe mer konstruktivt å skrive. Kunne alltids ha nevnt at jeg snart skal ut å gå meg en tur på Kværnberget, men det er vel heller ikke så interessant. Kanskje heller merkelig at noen velger å gå seg en snartur på et 280m høyt berg, en lørdags kveld. Jævla knøl Nopros hadde holdt det assa :!: Fett å gå tur daeh..... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Da har jeg lært av min yngre fetter at nvm betyr nevermind.... Det er varmt her Isbiter! Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Da har jeg lært av min yngre fetter at nvm betyr nevermind.... Det er varmt her Isbiter! Fanden ta alle forkortelser ! g ajhgkjhkdjhisjdlhs tyd den dere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Fanden ta alle forkortelserForkortelser er ganske greit IMHO. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Fanden ta alle forkortelser + 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Skjønner ikke at folk driver med det +1-pisset ennå. Utterly spam og ingen bryr seg. Jeg synes også at forkortelser er ganske så kult, lol. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Skjønner ikke at folk driver med det +1-pisset ennå. Utterly spam og ingen bryr seg. Jeg synes også at forkortelser er ganske så kult, lol. første gangen min da.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Skjønner ikke at folk driver med det +1-pisset ennå. Utterly spam og ingen bryr seg. Jeg synes også at forkortelser er ganske så kult, lol. Fordi det er lettere enn å skrive samme tingen på nytt? Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 ARGH!!!! mopedportalen klikket just for meg! Mitt værste mareritt! Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Fanden ta alle forkortelserForkortelser er ganske greit IMHO. Pesten ta deg ! Hva med å skrive Norsk ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 første gangen min da.... Snakker ikke generelt om deg Snakker om overalt. Fordi det er lettere enn å skrive samme tingen på nytt? Gir ingen mening whatsoever. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) twitter fails. Jeg skulle registrere meg og greier, liksom. Fikk registrert meg med et stk awesome brukernavn, men så ble jeg plutselig logget ut - og om jeg logger inn får jeg bare feil brukernavn / passord-fail. Om jeg går til profilsiden min får jeg bare 404, så om jeg prøver å registrere med samme credentials på nytt får jeg at de er i bruk - selv om brukeren er borte, og de kan heller ikke sende meg nytt passord på email fordi de sier ingen konto er registrert på den emailen - JEG PRØVDE JO AKKURAT Å REGISTRERE EN NY BRUKER OG DA STO DET AT DEN VAR I BRUK FOR.. svarte. Bæret i kremen på toppen av kransekaka: Help! Sign into your twitter account to create a support ticket. RAGE, på en måte. Endret 30. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Pesten ta deg ! Hva med å skrive Norsk ?Hvis du skal klage på hvordan folk skriver så kan det være en fordel å skrive korrekt selv. Det er nå bare min mening ... Endret 30. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Det er nå bare min mening ... Ikke bare din... Endret 30. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Fanden ta alle forkortelserForkortelser er ganske greit IMHO. Pesten ta deg ! Hva med å skrive Norsk ? Forklar meg hvem i helvete du er som skal rettlede alle som skriver som de ønsker og samtidig bringer inn en blanding ord som ikkk er allment akseptert? Når vi er inne på det så har vi noe som heter nettetikette her hvor det blir anbefalt å være høflig. Har du i det hele tatt lest noe av de reglene som gjelder dette forumet? Det er nå bare min mening ... Ikke bare din... ikke bare din heller. twitter fails. Jeg skulle registrere meg og greier, liksom. Fikk registrert meg med et stk awesome brukernavn, men så ble jeg plutselig logget ut - og om jeg logger inn får jeg bare feil brukernavn / passord-fail. Om jeg går til profilsiden min får jeg bare 404, så om jeg prøver å registrere med samme credentials på nytt får jeg at de er i bruk - selv om brukeren er borte, og de kan heller ikke sende meg nytt passord på email fordi de sier ingen konto er registrert på den emailen - JEG PRØVDE JO AKKURAT Å REGISTRERE EN NY BRUKER OG DA STO DET AT DEN VAR I BRUK FOR.. svarte. Bæret i kremen på toppen av kransekaka: Help! Sign into your twitter account to create a support ticket. RAGE, på en måte. Utrolig dumt det der. Endret 30. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Pesten ta deg ! Hva med å skrive Norsk ?Hvis du skal klage på hvordan folk skriver så kan det være en fordel å skrive korrekt selv. Det er nå bare min mening ... Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du. Jeg håper du Vitterlig troller nå , fordi dine poster Lager ingen mening u ansett . Kansje du bør prøve og skrive litt ordentlig ? Og forresten , velkommen til Landet vårt ! Håper du tar deg tid til å Lære alt så godt du Bare kan ! Endret 30. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Unnskyld, når snakket Lars ikke norsk? Jeg har ingen problemer med å identifisere morsmålet mitt(norsk altså) i hans ord som er lagret i databasene til dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg