Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
UÆÆÆH cider på tastaturet :ohmy:

Og? Du vil ikke vite alt jeg har grisa på diverse tastaturer. Bærbare som har vært musikksentral på fest har fått gjennomgå av både søt, mørk rom, øl, skotsk singlemalt og unevnelige væsker. Det går oftere bra enn det går dårlig.

Lenke til kommentar
Og? Du vil ikke vite alt jeg har grisa på diverse tastaturer.

Haha :!: Kan nok tenke meg det...

Bærbare som har vært musikksentral på fest har fått gjennomgå av både søt, mørk rom, øl, skotsk singlemalt og unevnelige væsker. Det går oftere bra enn det går dårlig.

Har sølt brus, cider, te, vann på tastaturet. Har også mistet masse sånne tutti frutti frø inne mellom tastene, funker fortsatt :D

Lenke til kommentar
KRISE, sjekk ut Twitter kontoen til @Diskusjon_no og @kvtl.com . Det er kriiiiise...

Link meg din nisse!

edit: Trengs ikke fant. Ja, er enig. Det trengs alkohol. Del gjerne om dere får tak i noe. Øl helst. Sprit har jeg. MEn ikke blandevann.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Jeg datt av sykkelen, og ut i veien og ble nesten overkjørt. Bilen var så og si nesten over hånda mi CA 10 cm unna tror jeg. Har en del skrubbsår nå ja, men sånne rdet når man ser en annen vei en rett fram :!:

1) Man er vanligvis ikke så mye ute på hverdager

2) Man er vanligvis mye ute når det er ferier og fridager

Konklusjon: Advarsel i tider man trenger det.

Bra konkludert.

Nådd igjen MSg nå :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jævla knøl Nopros :p

Hadde vel egentlig ikke noe mer konstruktivt å skrive. Kunne alltids ha nevnt at jeg snart skal ut å gå meg en tur på Kværnberget, men det er vel heller ikke så interessant. Kanskje heller merkelig at noen velger å gå seg en snartur på et 280m høyt berg, en lørdags kveld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...