BakerHansen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Folks, Hvordan er Kroatsia? Endret 26. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Antihistamin. Allergitabletter. Utmerket mot fyllesyke. Planlegger du en god fyll, tar du en før du begynner å drekke, en nårru kommer hjem og en nårru våkner. *boom* Ingen fyllesyke! Jeg anbefaler den der i hytt og gevær. Selv blir jeg sjelden fyllesyk ^^ edit: Gonjimann, absolutt ingenting! Du er en normal gutt ^^ Magnus, kommer an på. Ligger Pule i Kroatsia? Endret 26. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Denne uken har jeg. hver natt, hatt drømmer som jeg husker glassklart. Samtlige var sex med venninner av meg. Hva er galt med meg? Jeg er en svett og ekkel nerd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Season 1, Episode 1 "Welcome home Kat" Seriøst. LA ink er så rockin'. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 I'll stick to Miami Ink ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Miami ink sucks etter at Kat reiste. Kat er helten min. Har vært det siden jeg fant ut hvem hun var. (Og det var, bare for å nevne det, før Miami ink eksisterte). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm... Luchy har jeg ikke sett på en stund nei. Snakket med han på msn en liten stund etter at SO på stengt, men vi mistet vel kontakten =/ DemoniZer snakket jeg med senest i går. Han sier han jobber for mye til at han får tid til å sitte i DNFK... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hmm =/ Sucks. Han trenger en ferie så han kan sitte her Ha ha ha, nei, men åh. *savn* Savner å se den geniale El Caco-katta i avataren til Luchy. Og stadig bli påmint den geniale musikkvideoen... edit: Eple, godt mulig. Har ikke peiling på hva LA Ink er, eller hvem Kat er. Og har bare sett 2-3 episoder av Miami Ink, men det er en av få programmer som gjør at jeg pauser filmen jeg ser på for å se ferdig programmet Endret 26. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Denne uken har jeg. hver natt, hatt drømmer som jeg husker glassklart. Samtlige var sex med venninner av meg. Hva er galt med meg? Jeg er en svett og ekkel nerd Haha. Det der er egentlig bare fordi det er det beste visse forumbrukere klarer å komme med når vi diskuterer Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Der var tickets til den nye Rambofilmen fiksa. Damn jeg gleder meg håhå! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 RAMBO KOMMER IKKE HIT FOR FAEN! HOLD KJEFT OM RAMBO! VIL IKKE HØRE! VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 El Caco har jeg faktisk sett live. Yay for me! The Mars Volta kommer med ny plate på tirsdag for faen! Den er på vei hjem til meg i posten! Wohoo! *dansepåbordet* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg vil se den der vaginafilmen, jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg har også sett de live. Og sunget meg hås. Ah, Storås 05, how I miss you... edit: Jeg og, men ingen av venna mine vil. Oh well, I'll guess I'll see it alone then. Endret 26. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg så traileren til den der.. vagina-terror nå. Au. Auauau. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg vil se den der vaginafilmen, jeg Jeg har mange vaginafilmer, jeg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg må bare si DAMN, jeg elsker designet og brukervennligheten på MacBook. Pappa har kjøpt seg en sånn svart MacBook med 4gb ram og Leopard OS. Helt ufattelig deilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Må si Ila Auto virkelig svinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg