Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når stenger ølsalget i dag, nyhuspus? Har noe, men spørsmålet er om man må ty til sprit for å få ønsket effekt.

Kl 15:00 tror jeg. Så du må nok sprite opp tilværelsen =D

Will do, will do. Ellers er ikke øl på bowlinga feil heller :D

Hvor skal du i kveld? Ut med Idar og Larsefars?

Lenke til kommentar
Hvor skal du i kveld? Ut med Idar og Larsefars?

Aner ikke hva jeg skal enda. Mulig konsert med iceman, men han er så forbanna treg. Prøver å få tak i ida2, men hu jobber og skulle ringe meg seinere. Men jeg vil ut å pilse nå! Nå det er fint vært og varmt.

Lenke til kommentar
Fått tak i brus WheelMan?
Nei :(

NEEEEEEEEI! Jeg bomma på ølsalget med 10minutter i stad! :wallbash:

Hvorfor skal det være nødvendig å stenge ølsalget tidligere?

Jeg skulle kjøpe meg mobil, og fatter var ikke hjemme før 15:00 - da måtte jeg stå opp og greier, og farmandstredet stenger vanligvis 18:00 - tror du faaen ikke de stengte 16:00 da? Og vi var der 16:10 :cry:

JEG TRENGER DEN MOBILEN FOR FAEN!!1

EDIT til PacMan om du ser dette: Fikk hentet mobilen din da, pus :wee:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Hva kalles dette? Jeg har da laget et "virus" der en PC er infistert med en "server" som er umulig å finne. Den er rett og slett usynlig, og når en PC har denne "serveren" vil den koble seg opp til min server på internett og henter ned kode som kjøres av "serveren". Jeg har lekt meg rundt og har full kontroll over min brors PC uten at han har noen som helst mulighet til å finne dette ut. Har slått av programmer han kjører, skrevet mange forskjellige bekjeder osv osv. Ikke noe ulovlig altså.

Da lurer jeg på, hva kalles dette? Botnet? Zombie? Backdoor?...

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...