Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, jeg skal også på hytta. Men den ligger på fjellet :ermm: Vi skal rydde vekk alt vinterutstyret. Fail :mad:

Skal jeg sende deg en MMS med sjø, sol og kald pils? Hytta har tean i tanga.

Nei :roll:

Skjer med at alle skal på hytta? En slags konspirasjon arrangert av voksne mot ungdom?

Voksne er en konspirasjon mot ungdom :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mine planer er å se Star Trek sammen med Lillium i dag klokka ni, og så drar jeg (også) på hytta i morgen..

For min del bare en kort visitt til hytta for å klargjøre den til sommeren.

Og nå til et spørsmål til dere:

Skal jeg vente her i Ski til klokka er ni, eller skal jeg dra hjemmom først? Drar jeg hjemmom får jeg muligens et par timer hjemme, venter jeg har jeg tre timer å slå ihjel..

Lenke til kommentar
Skjer med at alle skal på hytta? En slags konspirasjon arrangert av voksne mot ungdom?

Hvis du regner meg som voksen, så. Skal ingen eldre enn meg på mi hytte hvertfall. Begynner straks rolig med øl og ræger, griller i kveldinga, og når natta kommer er det frem med bålet, irish coffee'n og mer godsaker. Sommer! :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvis du regner meg som voksen, så. Skal ingen eldre enn meg på mi hytte hvertfall. Begynner straks rolig med øl og ræger, griller i kveldinga, og når natta kommer er det frem med bålet, irish coffee'n og mer godsaker. Sommer! :new_woot:

Det du beskriver der er jo herlig, men siden jeg ennå ikke har fylt 18, må jeg bli med på en helgetur til min kjedelige hytte med mamma og pappa, siden jeg ikke har vært med på lang tid, og de synes jeg kan være med en gang nå...

There's a difference.

Lenke til kommentar

Joda, var ikke like glad i hytta når jeg var barn, nei.

Men nå er gammeln i kina, og hva gamla driver med vet jeg ikke, så da er hytta mi. Pleier å ha beslag på den for- og etter-sommeren, før og etter de flytter ut for ferien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen her som har sett filmen Bridge to Terabithia ?? .. :p

Jeg lurer på hva er filman handler om :) ??

Vi så den på skolen i dag, men det eneste jeg klarte og finne ut var at noen ble venner og etter en liten stund så dør den ene ??

Lenke til kommentar
Noen her som har sett filmen Bridge to Terabithia ?? .. :p

Jeg lurer på hva er filman handler om :) ??

Vi så den på skolen i dag, men det eneste jeg klarte og finne ut var at noen ble venner og etter en liten stund så dør den ene ??

Hvorfor bruker du to spørsmålstegn?

Du så filmen, men du vet ikke hva den handler om? OK, søk det opp.

Og til sist, du spolerer litt av historien for resten her.

I can't find quality here.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...