Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Gled deg til jeg kommer hjem, baby. I do, I do. Jeg er uten nett fra lørdag til tirsdag. Ønsk meg lykke til. and why is that? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er uten nett fra lørdag til tirsdag. Ønsk meg lykke til. Lykke til. Jeg blir tvunget med på hytta faktisk. Kanskje ikke så ille, sjø, fint vær, båt, tar med hundre filmer osv. Men fy faen, å stikke fra alle vennene sine og tilbringe hele langhelgen med mamma og pappa er ikke det jeg vil. Jeg har ikke vært med de ti siste gangene, pluss at vi skal innom min 87-år-gamle farmor på veien som har bursdag, ergo, jeg må være med. Jaja. Ser faen meg frem til sommerferie. Nå stikker jeg og er sosial før jeg må dra. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal óg på hytta, men jeg gleder meg faktisk! Vi har av prinsippielle årsaker (hytte skal være hytte etc.) ikke TV, så det blir matlaging, turer i skogen med hund1, kryssordløsing, lesing, gitarspill og sang, Scrabble og bading i iskaldt vann. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal på visning på mulig ny leilighet. /yipes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Oh yay, nå sitter jeg alene på job og det er 40 min til neste buss går.. Hurra.. Vurderer nesten å bare bli igjen i Ski etter jobb, skal uansett tilbake igjen å se Star Trek på kino klokka ni. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal óg på hytta, men jeg gleder meg faktisk! Vi har av prinsippielle årsaker (hytte skal være hytte etc.) ikke TV, så det blir matlaging, turer i skogen med hund1, kryssordløsing, lesing, gitarspill og sang, Scrabble og bading i iskaldt vann. lykke til kjære. Jeg skal løpe mot Lars Berger på mandag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal på visning på mulig ny leilighet. /yipes. Ooo, gøy! Takk, elskling. Du får ha det gøy, ikke slit deg helt ut. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 DET LUKTER SOL, RÆGER OG ØL HER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Yess !! Lang helg nu Skal ikke på skolen før tirsdag Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er uten nett fra lørdag til tirsdag. Ønsk meg lykke til. Lykke til, samme skjer hos meg. Skal på hytta og en guttetur Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 DET LUKTER SOL, RÆGER OG ØL HER! Do want. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Neida, jeg skal spare litt krutt til deg baby. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 DET LUKTER SOL, RÆGER OG ØL HER! Do want. Aner ikke hvor du bor, men vi er på hytta fra ca kl 17 med ræger på bordet. Kom naken, ta med øl. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Det setter jeg pris på. Jeg blir pdog usikker på dette ekteskapet - du er sporty og jeg er tidenes lateste skapning. Aner ikke hvor du bor, men vi er på hytta fra ca kl 17 med ræger på bordet.Kom naken, ta med øl. Done. Endret 29. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det setter jeg pris på. Jeg blir pdog usikker på dette ekteskapet - du er sporty og jeg er tidenes lateste skapning. vi utfyller hverandre. du har pupper, jeg har ikke. See my point? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Faen faen faen. Do not want! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det setter jeg pris på. Jeg blir pdog usikker på dette ekteskapet - du er sporty og jeg er tidenes lateste skapning. vi utfyller hverandre. du har pupper, jeg har ikke. See my point? Sant. Veldig sant. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hm, jeg skal også på hytta. Men den ligger på fjellet Vi skal rydde vekk alt vinterutstyret. Fail Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Aner ikke hvor du bor, men vi er på hytta fra ca kl 17 med ræger på bordet.Kom naken, ta med øl. Done. ..med CB selvsagt. Hvis ikke er det på huet og den nakne ræva ut i havet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hm, jeg skal også på hytta. Men den ligger på fjellet Vi skal rydde vekk alt vinterutstyret. Fail Skal jeg sende deg en MMS med sjø, sol og kald pils? Hytta har tean i tanga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg