Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Kan noen forresten litt kjapt og overfladisk summere opp HVA som er greia med menn og våpen?

De som har denne overdrevne interessen for våpen, prøver nok å kompensere for andre ting som er små med svak ildkraft.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damesnut skiller seg egentlig i to veldig homogene grupper. (...) den sadistiske lær-dominaen som patruljerer (...)
Jeg liker disse veldig godt. Ikke fordi jeg føler noen spesiell tiltrekning til femdom, men heller fordi det er noe fint med kvinner som man kan se nyter makten de innehar i kraft av sin stilling. Jeg har møtt på et par politikvinner med en aura og og et vesen som tydelig illustrerte dette, og man kan jo ikke annet enn trekke på smilebåndet. :D
Lenke til kommentar

Jeg liker våpen fordi det smeller, og også fordi det gir meg litt adrenalinkick :roll:

Dessuten er jeg fascinert av hvordan våpen fungerer. Ikke sånn når en kule går inn i en menneskekropp, men selve gjenstanden, og motorikken i det. + at det er lite som er så kult som lyden som kommer når du lader våpenet, du vet sånn James Bond-type, når han står bak en vegg i dressen sin, som er litt rufsete, setter et nytt magasin i pistolen, holder den ved siden av ansiktet mens den peker opp, og drar sleiden fram og tilbake *tjikk-tjakk* :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...