Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ALT kan gjøres med stil, bare ikke være innenfor den herlige a4-ruten som de fleste lever i.

Tja, du har kanskje rett.

Det er fordi jeg vil og kan, kjære. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker kroppen din, hm?

Godt poeng. dessuten blir jeg heltent av det.

Veit du liker det litt røft. :love:

Lenke til kommentar
:!:

damesnut er noe av det verste som finnes, noen av de er jo så sadistiske at halvparten holder.

HGud hvor mange jeg kjenner som har fått seg en på tryne av de etter man har fått håndjerna på seg.

Men noen av de er heite ja:)

Klart de er ekstra sadistiske. For å hevde seg som "en av gutta" så må de ta i lit ekstra og så bir det ofte til at de overkompenserer noe sykt. I hvertfall de som går ute. Du har også de damesnutene som som jobber med overgrepsaker. De er ikke sånn. De har blitt plassert der fordi de "er så forståelsesfulle" og klarer å få folk til å snakke om vanskelige ting. Damesnut skiller seg egentlig i to veldig homogene grupper. Enten den sadistiske lær-dominaen som patruljerer eller slår inn dører og så har du "den snille tanta" som sitter og tar avhør av voldtektsofre og lignende.
Lenke til kommentar
Lars, jeg må innrømme at jeg er fantastisk imponert over at du klarte å stave det der riktig. Gud veit hvor mange ganger jeg har googla det før jeg har skrevet det.
Det er fordi jeg er så pro. :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
eller fordi jeg har oppdaget at google er en veldig god måte å sjekke stavemåte på vansklige ord. You decide.
Lenke til kommentar
ALT kan gjøres med stil, bare ikke være innenfor den herlige a4-ruten som de fleste lever i.

Tja, du har kanskje rett.

Det er fordi jeg vil og kan, kjære. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker kroppen din, hm?

Godt poeng. dessuten blir jeg heltent av det.

Ja, men du har rett i det med bukser helt ned på knærne.

Det har noe med hvor langt man drar den stilen.

Hvis de fleste går med vanlig bukser så sagger de fleste gutter litt, men pc( psycko cowboy)-bukser ned på knærne er ikke spess. kult nei.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
eller fordi jeg har oppdaget at google er en veldig god måte å sjekke stavemåte på vansklige ord. You decide.

Ikke knus illusjonene mine, er du snill. Jeg er ikke en av dem som mener at brutal ærlighet alltid er veien å gå.

rawr.. :love:

Gled deg til jeg kommer hjem, baby.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Godt å se noen med sunne interesser. :yes:

Kan noen forresten litt kjapt og overfladisk summere opp HVA som er greia med menn og våpen?

Det er bare menn med små våpen som virkelig har interesse for store våpen.

Merkelig nok har jeg en liten interesse for våpen. :hmm:

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...