Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg vil ha en Tommygun. Da er jeg klart med Slimda. I'm in...*trekke frem samekniven* Trodde du var mer "Motorsag" jeg Samekniv er kodenavn på motorsag da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Seriøst? Jeg tenker på synlig stringtruse som litt... tacky. Lars, jeg må innrømme at jeg er fantastisk imponert over at du klarte å stave det der riktig. Gud veit hvor mange ganger jeg har googla det før jeg har skrevet det. ALT kan gjøres med stil, bare ikke være innenfor den herlige a4-ruten som de fleste lever i. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Oppmøte på Karl johan, lørdag klokken 12. Sægge-blod vil flyte!!! Endret 29. mai 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er fordi jeg vil og kan, kjære. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker kroppen din, hm? Godt poeng. dessuten blir jeg heltent av det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg vil ha en Tommygun. Da er jeg klart med Slimda. I'm in...*trekke frem samekniven* Trodde du var mer "Motorsag" jeg Samekniv er kodenavn på motorsag da Hva med ei motorsag som har samekniver istede for tagger? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 ALT kan gjøres med stil, bare ikke være innenfor den herlige a4-ruten som de fleste lever i. Tja, du har kanskje rett. Det er fordi jeg vil og kan, kjære. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker kroppen din, hm? Godt poeng. dessuten blir jeg heltent av det. Veit du liker det litt røft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 :!: damesnut er noe av det verste som finnes, noen av de er jo så sadistiske at halvparten holder. HGud hvor mange jeg kjenner som har fått seg en på tryne av de etter man har fått håndjerna på seg. Men noen av de er heite ja:) Klart de er ekstra sadistiske. For å hevde seg som "en av gutta" så må de ta i lit ekstra og så bir det ofte til at de overkompenserer noe sykt. I hvertfall de som går ute. Du har også de damesnutene som som jobber med overgrepsaker. De er ikke sånn. De har blitt plassert der fordi de "er så forståelsesfulle" og klarer å få folk til å snakke om vanskelige ting. Damesnut skiller seg egentlig i to veldig homogene grupper. Enten den sadistiske lær-dominaen som patruljerer eller slår inn dører og så har du "den snille tanta" som sitter og tar avhør av voldtektsofre og lignende. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Oppmøte på Karl johan, lørdag klokken 12. Sægge-blod vil flyte!!! Kommer jeg For og forsvare "halv"-saggere, nå er det vel og merke noen år siden jeg gjorde det da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva med ei motorsag som har samekniver istede for tagger? Det kalles "Helikopter". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Lars, jeg må innrømme at jeg er fantastisk imponert over at du klarte å stave det der riktig. Gud veit hvor mange ganger jeg har googla det før jeg har skrevet det.Det er fordi jeg er så pro. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller fordi jeg har oppdaget at google er en veldig god måte å sjekke stavemåte på vansklige ord. You decide. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva med ei motorsag som har samekniver istede for tagger? Det kalles "Helikopter". Det kalles daterape Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) ALT kan gjøres med stil, bare ikke være innenfor den herlige a4-ruten som de fleste lever i. Tja, du har kanskje rett. Det er fordi jeg vil og kan, kjære. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker kroppen din, hm? Godt poeng. dessuten blir jeg heltent av det. Veit du liker det litt røft. Ja, men du har rett i det med bukser helt ned på knærne. Det har noe med hvor langt man drar den stilen. Hvis de fleste går med vanlig bukser så sagger de fleste gutter litt, men pc( psycko cowboy)-bukser ned på knærne er ikke spess. kult nei. Endret 29. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Veit du liker det litt røft. rawr.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) eller fordi jeg har oppdaget at google er en veldig god måte å sjekke stavemåte på vansklige ord. You decide. Ikke knus illusjonene mine, er du snill. Jeg er ikke en av dem som mener at brutal ærlighet alltid er veien å gå. Veit du liker det litt røft. rawr.. Gled deg til jeg kommer hjem, baby. Endret 29. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke knus illusjonene mine, er du snill. Jeg er ikke en av dem som mener at brutal ærlighet alltid er veien å gå.Ok. Da er jeg bare skikkeig pro. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Gjør du virkelig det? La oss ha en spørreundersøkelse. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Motorsag, samekniv, Tommy gun, er dere totalt uforberedte? I present to you, the M72A2 LAW 66mm Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Godt å se noen med sunne interesser. Kan noen forresten litt kjapt og overfladisk summere opp HVA som er greia med menn og våpen? Endret 29. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Godt å se noen med sunne interesser. Kan noen forresten litt kjapt og overfladisk summere opp HVA som er greia med menn og våpen? Det er bare menn med små våpen som virkelig har interesse for store våpen. Merkelig nok har jeg en liten interesse for våpen. Endret 29. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg