Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres egentlig reasonable ut. Vi hadde to timer teori. En hvert halvår. Og så en prøve før jul og en før sommeren. Og at det skulle telle 1/3 av karakteren er jo bare absurd. Men det var slik i de dagene da.

Vi har like mange timer teori som den gang.

Men hvis det bare teller 10% så står det i hvertfall mer i stil med undervisningen nå.
Lenke til kommentar
Ja, viktig at alle går i like "godkjente" klær :roll:

Å ha bukser ned på knærne anser jeg ikke som en klesstil, jeg anser det som rett og slett banalt. Jeg kjenner ikke et eneste menneske som syns sagging er i det minste "kult".

Og når jeg leser og ser folk som bader med badeshort og skitten boxer, da begynner jeg å lure på hva som er galt med de ungdommene...

Jeg er imot sagging. Om jeg mot formodning plutselig skulle få grusomt lyst å se undertøyet til folk på gata, kan jeg heller finne en machete elns og flerre av dem tøyet. Mye morsommere.

Skal vi starte vår egen Anti-sægge-hær i Oslos gater?

Lenke til kommentar
Så klart. Hva skal jeg bruke solbrillene mine til hvis ikke det er å stirre på jenterumper og dype utringninger? Halooooo! En så stor invistering vil jeg gjerne ha noe igjen for. De kostet tross alt den store summen av 100kr.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dessuten så burde du ha lært det at jeg som regel bare lirer av meg random skitsnakk her i kafeen. En sjelden gang er det noe seriøst, men som regel så går praten bare på tomgang fordi jeg kjeder meg.

Hu snutedama som står på utsiden av BurgerKing hvor jeg sitter nå var forresten litt heit. Hu kunne gjerne satt håndjern på meg for å si det sånn. Skulle vist dere bilde, men jeg har ikke kamera

Lenke til kommentar

Finnes ørten måter og sagge på, ikke alle er like ille;)

Går an og gå med baggy bukser uten og vise halve boxern.

Og det og bade med badeshorts med boxser under er vel det dummeste jeg har hørt, 5 dagers brukt boxer

under shortsen..."frysninger"

Damer med baggybukse med string under, slår LETT trang bukse.

Jeg vil heller ha mennesker som leker seg med klær enn og løpe etter sammfunets sauer.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nå må jeg få presisere at jeg ikke syns det gjør noe om boxeren syns litt over buksekanten, men når folk bevisst fester buksa med belte midt på rumpa, da rykker det litt i munnvikene. Nedover.

Jeg er med, Slimda. Velg ditt våpen.

Jeg er imot sagging. Om jeg mot formodning plutselig skulle få grusomt lyst å se undertøyet til folk på gata, kan jeg heller finne en machete elns og flerre av dem tøyet. Mye morsommere.

Det gjør du hele tiden med meg.

Det er fordi jeg vil og kan, kjære. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker kroppen din, hm?

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Så klart. Hva skal jeg bruke solbrillene mine til hvis ikke det er å stirre på jenterumper og dype utringninger? Halooooo! En så stor invistering vil jeg gjerne ha noe igjen for. De kostet tross alt den store summen av 100kr.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dessuten så burde du ha lært det at jeg som regel bare lirer av meg random skitsnakk her i kafeen. En sjelden gang er det noe seriøst, men som regel så går praten bare på tomgang fordi jeg kjeder meg.

Hu snutedama som står på utsiden av BurgerKing hvor jeg sitter nå var forresten litt heit. Hu kunne gjerne satt håndjern på meg for å si det sånn. Skulle vist dere bilde, men jeg har ikke kamera

:!:

damesnut er noe av det verste som finnes, noen av de er jo så sadistiske at halvparten holder.

HGud hvor mange jeg kjenner som har fått seg en på tryne av de etter man har fått håndjerna på seg.

Men noen av de er heite ja:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Seriøst? Jeg tenker på synlig stringtruse som litt... tacky.

Lars, jeg må innrømme at jeg er fantastisk imponert over at du klarte å stave det der riktig. Gud veit hvor mange ganger jeg har googla det før jeg har skrevet det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...