Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det vært like enkelt å få gode karakter i videregående gym som i videregående engelsk hadde de fleste gått ut av videregående å trodd de var atleter..

Eller omvendt. De fleste hadde gått rundt og trodd de var engelskmenn.

Jeg trengte ikke ha prøve engang, læreren sa jeg hadde fått den samme karakteren anyway. Lett.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk på VGS så skulle gymkarakteren beregnes på følgende måte:

1/3 av karakteren gikk på innsats

1/3 av karakteren på teori

og 1/3 av karakteren skulle gå på praktiske ferdigheter.

Det var i hvertfall det vi ble forklart.

Takket være kompleksene mine fikk jeg bare at de ikke hadde grunnlag til å sette karakter på meg.

Lenke til kommentar
Hadde det vært like enkelt å få gode karakter i videregående gym som i videregående engelsk hadde de fleste gått ut av videregående å trodd de var atleter..

Eller omvendt. De fleste hadde gått rundt og trodd de var engelskmenn.

Poenget kommer vel om mulig enda bedre frem når du sier det slik ja.
Lenke til kommentar
I'd hit him.

Med en stokk?

Med et blendende glis og ei drøy utringning.

Var det ikke du som ikke likte å se løs ut? :ph34r:

Jeg deler han med dere (det hørtes feil ut) fordi jeg er stolt av å ha hatt æren av å bli undervist av han, og fordi han er den eneste av lærerne mine jeg finner noe konkret om på nettet :whistle:

Lenke til kommentar

Apropos løs. ALT for få kvinnfolk kler seg skikkelig utfordrende synes jeg. Jeg er for at det skal være litt mer eyecandy på gata. Noe av det verste jeg ser er kjerringer som sagger. Hva faen?! What's up with THAT?!

Lenke til kommentar
Apropos løs. ALT for få kvinnfolk kler seg skikkelig utfordrende synes jeg. Jeg er for at det skal være litt mer eyecandy på gata. Noe av det verste jeg ser er kjerringer som sagger. Hva faen?! What's up with THAT?!

Enig med deg! Jenter som sagger er ikke bra, spesielt fordi det ødelegger en avgjørende faktor for oss gutta (eller noen av oss ihvertfall)

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på VGS så skulle gymkarakteren beregnes på følgende måte:

1/3 av karakteren gikk på innsats

1/3 av karakteren på teori

og 1/3 av karakteren skulle gå på praktiske ferdigheter.

Det var i hvertfall det vi ble forklart.

Sånn var det her og første og andre året, men nå teller innsats null. Kun teori og ferdigheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Sånn var det her og første og andre året, men nå teller innsats null. Kun teori og ferdigheter.

Noe du skal være glad for :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Unnskyld vennen :blush:

Lenke til kommentar
*gamledager*

Haha, nå er teorien 10% eller noe, og det meste går på ferdigheter.

Høres egentlig reasonable ut. Vi hadde to timer teori. En hvert halvår. Og så en prøve før jul og en før sommeren. Og at det skulle telle 1/3 av karakteren er jo bare absurd. Men det var slik i de dagene da.
Lenke til kommentar

Noe du skal være glad for :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Unnskyld vennen :blush:

Var tross alt innsatsen min i gymmen som gjorde at jeg klarte å holde meg på 4'ern :p Og benkpresstesten da :)

Lenke til kommentar
Høres egentlig reasonable ut. Vi hadde to timer teori. En hvert halvår. Og så en prøve før jul og en før sommeren. Og at det skulle telle 1/3 av karakteren er jo bare absurd. Men det var slik i de dagene da.

Vi har like mange timer teori som den gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...