Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen i klassen ga faen, andre ga god innsats og andre ga 100%. Jeg var en av dem som ga 100%, selv om jeg var 100% datanerd ellers. Jeg løp, spilte, hoppet og gjorde alt som ble krevd av meg på den beste mulige måten jeg klarte.

Likevel fikk jeg 3, sammen med resten av klassen.

Rettferdig? Så langt ifra.

Men det er flere år siden, så jeg klarer liksom ikke å bry meg særlig. :p

Lenke til kommentar
Yes yes yes! Jeg hadde 4 på gym i standpunkt karakter...men kunne forbedre den ved å greie en test på It's learning 100% på første forsøk, og det greide jeg :w00t: Da fikk jeg 5 i standpunkt :D

Jeg fikk en i gym fordi læreren min var en bitch.

Måtte ta den om igjen neste semester, og fikk fire på en skriftlig/praktisk/muntlig eksamensdritt.

Lenke til kommentar
Trenger ikke være god i noen idrett for å få 6, da..

Med dagens krav så jo...eller så må du være skam dårlig på starten, og være drit god rett før karakteren settes, for da får du 6 ;)

Yes yes yes! Jeg hadde 4 på gym i standpunkt karakter...men kunne forbedre den ved å greie en test på It's learning 100% på første forsøk, og det greide jeg :w00t: Da fikk jeg 5 i standpunkt :D

Jeg fikk en i gym fordi læreren min var en bitch.

Måtte ta den om igjen neste semester, og fikk fire på en skriftlig/praktisk/muntlig eksamensdritt.

En i Gym gis jo bare til folk som ikke møter opp i det hele tatt :confused:

Lenke til kommentar

Hos oss går det ikke på innsats og holdning lenger. Her teller et prosjekt vi hadde 50% og resultatet på tester og sånt teller 50%. Altså tester som benkpress, couper, lengde osv...

Redd for at 4'ern jeg har berga tidligere år kanskje ryker, men jeg satser på at den holder i og med at jeg ikke har fått no varsel om at karakteren kan gå ned :)

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Holder på å pakke.

Så kommer standardspørsmålet: Har jeg glemt noe? :hmm:

Alltid stressa når jeg pakker :p

JA, du har glemt noe. Dette kommer du til å finne ut enten a) når det er for seint å få tak i det eller b) når du desperat trenger det. Jeg snakker av erfaring, som vanlig.

Lenke til kommentar
Holder på å pakke.

Så kommer standardspørsmålet: Har jeg glemt noe? :hmm:

Alltid stressa når jeg pakker :p

JA, du har glemt noe. Dette kommer du til å finne ut enten a) når det er for seint å få tak i det eller b) når du desperat trenger det. Jeg snakker av erfaring, som vanlig.

Det går som regel bra. Det jeg må huske er pass, penger, billetter osv.

Alt annet kan kjøpes hvis jeg glemmer det.

Endret av Midnight_walker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hadde det vært like enkelt å få gode karakter i videregående gym som i videregående engelsk hadde de fleste gått ut av videregående å trodd de var atleter..

:dremel:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Sorry. Måtte bare. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hadde det vert like enkelt å få gode karakter i videregående gym som i videregående engelsk hadde de fleste gått ut av videregående å trodd de var atleter..

Hadde det vært like lett? Her på skolen sliter jeg å få 4 i engelsk! Det er omtrent umulig!

Lenke til kommentar
Hadde det vert like enkelt å få gode karakter i videregående gym som i videregående engelsk hadde de fleste gått ut av videregående å trodd de var atleter..

Hadde det vært like lett? Her på skolen sliter jeg å få 4 i engelsk! Det er omtrent umulig!

Jeg får 6er jeg... :whistle:

Blæh, jeg må klippe gresset i hagan :ermm:

På den lyse siden, det er godt og varmt ute, og jeg kan gå i badebukse og baris :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg får 6er jeg... :whistle:

Blæh, jeg må klippe gresset i hagan :ermm:

På den lyse siden, det er godt og varmt ute, og jeg kan gå i badebukse og baris :new_woot:

Jeg hadde garrantert hatt femeren min på ALLE andre skoler! Men når læreren vår er nazi er det faen meg ikke lett!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...