Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ikke dilla da :< Er bare det at jeg av en merkelig grunn overlever sangen imotsetning til resten av Norge oO Overlever? Du maser jo om den sangen i ett ståka kjør Men det er jo fordi du og resten av DNFK hater den ER DET MULIG!! Jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre, så spørr jeg læreren om jeg kan dra hjem... men neeei, jeg må sitte her til klokka tre å kjede meg...er det mulig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fant endelig ut hvorfor Queen synger "Fried Chicken" på slutten av One Vision. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ikke dilla da :< Er bare det at jeg av en merkelig grunn overlever sangen imotsetning til resten av Norge oO Overlever? Du maser jo om den sangen i ett ståka kjør Men det er jo fordi du og resten av DNFK hater den ER DET MULIG!! Jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre, så spørr jeg læreren om jeg kan dra hjem... men neeei, jeg må sitte her til klokka tre å kjede meg...er det mulig Jeg ekke ferdig med en dritt, men til gjengjeld så er oppgaven og trykke på en t-skjorte et mønster som skal være inspirert av en eller flere av statuene i Hønefoss. Jeg gir blanke faen i statuene i hønefoss, hva skal jeg med sjablongtrykk når jeg skal bli børsemaker? Det er som be en maler lære og fly. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal hjem og hente ny-telefonen idag Jeg og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) ER DET MULIG!! Jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre, så spørr jeg læreren om jeg kan dra hjem... men neeei, jeg må sitte her til klokka tre å kjede meg...er det mulig Går ikke du videregående? Ergo er det jo bare å dra hjem. Kun på barne- og ungdomsskolen at lærerne kunne tvinge deg til å bli sittende. Videregående er valgfritt, dvs at man er ansvarlige for egen læring. Fraværet er kun en til tider villedende pekepinn for at en kommende arbeidsgiver skal se hvor flink du er til å møte opp. Grunnen til at jeg mener at den er villedende, er fordi skole og jobb ikke kan sammenlignes. På skolen har man ikke et ansvar for andre enn seg selv og det er kun en selv det går utover om man er borte. I jobbsammenheng går det utover alle andre som faktisk kommer på jobb. Det blir i seg selv en liten motivasjon til å møte på jobb hver dag. De to årene etter at jeg var ferdig med tre års videregående, har jeg vært borte tilsammen 6 dager. Samtlige grunnet sykdom. Fraværet i løpet av siste året med skole var i overkanten av 20 dager og ørtiplenty timer. edit: God morgen forresten folkens =) Endret 29. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 ER DET MULIG!! Jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre, så spørr jeg læreren om jeg kan dra hjem... men neeei, jeg må sitte her til klokka tre å kjede meg...er det mulig Går ikke du videregående? Ergo er det jo bare å dra hjem. Kun på barne- og ungdomsskolen at lærerne kunne tvinge deg til å bli sittende. Videregående er valgfritt, dvs at man er ansvarlige for egen læring. Fraværet er kun en til tider villedende pekepinn for at en kommende arbeidsgiver skal se hvor flink du er til å møte opp. Grunnen til at jeg mener at den er villedende, er fordi skole og jobb ikke kan sammenlignes. På skolen har man ikke et ansvar for andre enn seg selv og det er kun en selv det går utover om man er borte. I jobbsammenheng går det utover alle andre som faktisk kommer på jobb. Det blir i seg selv en liten motivasjon til å møte på jobb hver dag. De to årene etter at jeg var ferdig med tre års videregående, har jeg vært borte tilsammen 6 dager. Samtlige grunnet sykdom. Fraværet i løpet av siste året med skole var i overkanten av 20 dager og ørtiplenty timer. edit: God morgen forresten folkens =) Lærern bare: Du kan jo jobbe med et av de fagene du kan komme opp i muntlig eksamen i... Yeah right, like I do Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ultralanghelg. Jeg møtte opp i norsken, og han bare "Dere kommer ikke til å ha lærer etterpå siden hun er syk, så dere kan egentlig bare stikke nå. Vi skal ikke gå gjennom noe viktig." Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er bare noe de sier for å få alle slackerne av gårde. Så deler de ut is, brus og store pengebunker til de elevene som sitter igjen ;D Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Bare litt engelsk som skiller meg fra helga.. Har alt satset på en laaat time Hahahahah tofagerl! ^^ Endret 29. mai 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er bare noe de sier for å få alle slackerne av gårde. Så deler de ut is, brus og store pengebunker til de elevene som sitter igjen ;D Veeel. Det er en time til bussen min går, så jeg venter i spenning på is og cash. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Yes yes yes! Jeg hadde 4 på gym i standpunkt karakter...men kunne forbedre den ved å greie en test på It's learning 100% på første forsøk, og det greide jeg Da fikk jeg 5 i standpunkt Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Blir film i engelsken The Nightmare Before Christmas... og litt tilbakemeldinger på karakterer og noen som skal fremføre. DIGG! ---- nvm.. må forbedre en elendig skriftlig jeg Endret 29. mai 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Yes yes yes! Jeg hadde 4 på gym i standpunkt karakter...men kunne forbedre den ved å greie en test på It's learning 100% på første forsøk, og det greide jeg Da fikk jeg 5 i standpunkt Jeg fikk 5 i gym fordi lærren min ikke skjønte håndskrifta mi.=D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Yes yes yes! Jeg hadde 4 på gym i standpunkt karakter...men kunne forbedre den ved å greie en test på It's learning 100% på første forsøk, og det greide jeg Da fikk jeg 5 i standpunkt Jeg fikk 5 i gym fordi lærren min ikke skjønte håndskrifta mi.=D Lucky bastard xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg fikk 3'er fordi læreren vår ikke likte IKT-gutter. Hele klassen, med unntak av én, fikk 3ere. Han fikk 6er. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg fikk fem i gym fordi jeg hadde god innstilling og oppmuntra de andre. Ganske greit når man ikke eier øye-hånd-koordinasjon, kondisjon eller ballfølelse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg fikk 3'er fordi læreren vår ikke likte IKT-gutter. Hele klassen, med unntak av én, fikk 3ere. Han fikk 6er. Han må jo være idrettsmann da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nei, ikke særlig, han bare smisket. Veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg