Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har når jeg tenker meg om noen biblioteksbøker som skulle vært levert for et år siden. Det her begynner å ta seg opp.

Jeg har skole klokka elleve, og sov mer eller mindre fra klokka fire til klokka ni i ettermiddag. Ser ingen håp for søvn i nærmeste framtid.

Likt søvnmønster har vi også.

vi kan bli bibliotekkriminelle. (bibliotekriminelle?, bibliotek-kriminelle?...) :ermm:

Jeg tror det korrekte her vil være bibliotek-kriminelle. Og det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Skal jeg kjøpe polermaskin da?

Koster mye, lander på nesten 5k, men før eller senere skal jeg ha en slik.

Burde egentlig vurdere konseptet sommerjobb, hadde vært lettere å ta seg råd til slikt da. Men det er skummelt å spørre om å få jobb. Kansje blir det maling for pappa istedet - må jo til litt gjerder om det skal bli stall her, og siden vedlikeholdsfrie plastgjerder er for dyre så må det til litt maling.

Lenke til kommentar
Den nye Aqua-låta var en skuffelse.

Vent, hva? Den er ikke like rå som slagerne deres, men er absolutt en god ny start.

Og det faktum at de har kommet med en ny singel gjør at det hele ikke kan omtales som en skuffelse.

Jeg ser på House M.D. Sesong 4 tar av!

Lenke til kommentar
Opeth er fint, men jeg blir så melankolsk om nettene, så jeg hører heller på David Bowie.

Jeg leser forøvrig Postkontoret av Charles Bukowski.

Hørtes ut som en god bok :)

Jeg ser på House M.D. Sesong 4 tar av!

The doctah in da haws.

Vurderte å kjøpe sesong 1 og 2 av House M.D, men en småfrekk storesøster og slibrige kommentarer om pengebruk stoppet hele greia. Blir litt forbanna når jeg tenker på det.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...