Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobba på RIMI-butikk på kjøpesenteret i Harstad. Det var et sånn eldreboligstrøk rett i nærheten, mye sosialboliger.

Gamlingene begynte å henge utafor butikken før åpningstid i 8-tida. Så forta de seg inn og handla en pakke melk..eller en pølse. Og de kom tilbake igjen gang på gang iløpet av dagen. Tror de må ha det trist som ikke har noe å gjøre annet enn å labbe rundt på kjøpesenter..en gubbe var helt vill etter å "hoppe over" disken og scanne trumf-kortet sitt selv. Så ropte han til deg "HAHA DER LURTE JEG DEG!"..hver gang.

 

Også hu skrulla som alltid ville ha 5-6 ekstra plastposer fordi de var kjekke å ha til søpleposer.

En dement kar på eldrehjemmet lillesøster jobba en sommer, kunne gå i gangen og plutselig røske opp bleien sin og slenge i gulvet.

Lenke til kommentar
Ikke verst. Burde prøve å sove jeg nå, om jeg skal være oppegående i kveld :p

Kan være en god idé det, ja!

 

--

 

Man må bare elske stabile fine filservere. (bare synd den snart slipper opp for ledig plass..)

clvn@enigma:~$ uptime

04:28:11 up 51 days, 5:32, 2 users, load average: 0.00, 0.00, 0.00

Lenke til kommentar
Man må bare elske stabile fine filservere. (bare synd den snart slipper opp for ledig plass..)

Er ikke en filserver en ting som er ganske lett å holde liv i? Den står vel bare der, og du bruker den vel ikke til annet enn å hente og dumpe filer.

Joa, stemmer det. Men ting kan henge seg, og det kan være maskinvareproblemer som gjør at den restarter, strømbrudd o.l.

 

Hva driver dere med nå så sent, egentlig?

 

edit: smurf: ctrl + f5? xD

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hvor lenge kan en egentlig vente på en attest før det begynner å gå lang tid?

Tja, snart et og et halvt år siden HWLAN 06, og har fortsatt ikke fått noe (selv med et par mailer frem og tilbake). Har vel heller ingen håp om å få det derifra heller, lenger :p

 

Ja, ser ut som om jeg bare må gi opp dette innen videre.

Skulle jo i seng for en halvtime siden...

 

Skjønner det ikke, den fungerer helt fint når jeg laster den opp til andre forum, samt sida mi, mens her... Nada ><

 

edit: Hey! It worked! w00t :D

Gratulerer.. Bare jeg som ikke ser en ny avatar hos deg? :p

 

---

 

*leke med webkoding*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...