Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det burde absolutt lages flere filmer som Baise-moi, Ai no corrida og Irréversible! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg jobba på RIMI-butikk på kjøpesenteret i Harstad. Det var et sånn eldreboligstrøk rett i nærheten, mye sosialboliger. Gamlingene begynte å henge utafor butikken før åpningstid i 8-tida. Så forta de seg inn og handla en pakke melk..eller en pølse. Og de kom tilbake igjen gang på gang iløpet av dagen. Tror de må ha det trist som ikke har noe å gjøre annet enn å labbe rundt på kjøpesenter..en gubbe var helt vill etter å "hoppe over" disken og scanne trumf-kortet sitt selv. Så ropte han til deg "HAHA DER LURTE JEG DEG!"..hver gang. Også hu skrulla som alltid ville ha 5-6 ekstra plastposer fordi de var kjekke å ha til søpleposer. En dement kar på eldrehjemmet lillesøster jobba en sommer, kunne gå i gangen og plutselig røske opp bleien sin og slenge i gulvet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Artig Bytex Jeg så akkurat Noreg Über Alles-episoden av Ut i Vår Hage. Den var genial. Jeg lo hardt og lenge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Stakkars mennesker... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Nei nå synger via alle sammen! YUKI! YUKI YUKI GATCHAMAAAAN Endret 26. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eller vi kan irritere oss over at vi ikke får avataren til å fungere >< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 God morgen. Da har clvn fått sine 10 timer med søvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ikke verst. Burde prøve å sove jeg nå, om jeg skal være oppegående i kveld Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ikke verst. Burde prøve å sove jeg nå, om jeg skal være oppegående i kveld Kan være en god idé det, ja! -- Man må bare elske stabile fine filservere. (bare synd den snart slipper opp for ledig plass..) clvn@enigma:~$ uptime 04:28:11 up 51 days, 5:32, 2 users, load average: 0.00, 0.00, 0.00 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Man må bare elske stabile fine filservere. (bare synd den snart slipper opp for ledig plass..) Er ikke en filserver en ting som er ganske lett å holde liv i? Den står vel bare der, og du bruker den vel ikke til annet enn å hente og dumpe filer. Endret 26. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå gir jeg opp hele dette forumet og avatarer. Uansett hvor mange ganger jeg fjerner den gamle og laster opp den nye avataren min, så er det bare den gamle som vises. >< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Man må bare elske stabile fine filservere. (bare synd den snart slipper opp for ledig plass..) Er ikke en filserver en ting som er ganske lett å holde liv i? Den står vel bare der, og du bruker den vel ikke til annet enn å hente og dumpe filer. Joa, stemmer det. Men ting kan henge seg, og det kan være maskinvareproblemer som gjør at den restarter, strømbrudd o.l. Hva driver dere med nå så sent, egentlig? edit: smurf: ctrl + f5? xD Endret 26. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har prøvd å refreshe opp og i mente, uten at det nytter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Da kan vi vel konkludere med at det ikke fungerer helt å laste opp nye avatarer nå? Og så vente til forumet blir fikset slik at det funker Men du, skulle ikke du i seng? Løp nå! --- Skifte nick til clvn_tafs? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har spilt litt GH3 og er på vei til å legge meg nå. Men jeg er ikke trøtt. ______ Hvor lenge kan en egentlig vente på en attest før det begynner å gå lang tid? Endret 26. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ja, ser ut som om jeg bare må gi opp dette innen videre. Skulle jo i seng for en halvtime siden... Skjønner det ikke, den fungerer helt fint når jeg laster den opp til andre forum, samt sida mi, mens her... Nada >< edit: Hey! It worked! w00t Endret 26. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvor lenge kan en egentlig vente på en attest før det begynner å gå lang tid? Tja, snart et og et halvt år siden HWLAN 06, og har fortsatt ikke fått noe (selv med et par mailer frem og tilbake). Har vel heller ingen håp om å få det derifra heller, lenger Ja, ser ut som om jeg bare må gi opp dette innen videre.Skulle jo i seng for en halvtime siden... Skjønner det ikke, den fungerer helt fint når jeg laster den opp til andre forum, samt sida mi, mens her... Nada >< edit: Hey! It worked! w00t Gratulerer.. Bare jeg som ikke ser en ny avatar hos deg? --- *leke med webkoding* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ny og ny, har bare gjort den transparent. Ble så lei av å ha hvit bakgrunn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 YESS! Jeg trodde jeg skulle på dagvakt på søndagen men jeg skal på nattevakt Skal vist heller ikke på senvakt nå i dag heller utifra det jeg leser på vaktlista så det ble ikke ei så ille helg på meg allikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg