Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MEN NEIDA. Klart du er flott, elskling. Kanskje litt klønete, men jeg har ikke lov å si noe om det. Jeg faller... noen vil kalle det ofte, jeg vil kalle det på en regulær basis - i trappene hjemme.

Du er klønete, jeg er klønete, dumdristig og hjernedød. Passer jo perfekt.

Jeg er distré og generelt uheldig. Vi kommer til å ta livet av hverandre. Det blir en fin kjærlighetshistorie. Det beste hadde såklart vært om vi hadde vært småkriminelle og avhengige av hardere stoffer óg. Det siste kriminelle jeg gjorde var å hjelpe en fyr med å stjele et par bowlingsko, tror liksom ikke det blir film av sånt.

Fluesopp: :ermm: :ermm: :ermm: :ermm:

Lenke til kommentar

Kriminaliteten kan vi jobbe med. Det verste jeg har gjort så langt var å ikke levere tilbake en bok om arkitektur som jeg lånte av ungdomsskolen.. Vi kan planlegge noe stort sammen, så får vi Quentin Tarantino til å lage film om oss.

Forresten, skal ikke du på skolen imorgen kjære?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Kriminaliteten kan vi jobbe med. Det verste jeg har gjort så langt var å ikke levere tilbake en bok om arkitektur som jeg lånte av ungdomsskolen.. Vi kan planlegge noe stort sammen, så får vi Quentin Tarantino til å lage film om oss.

Forresten, skal ikke du på skolen imorgen kjære?

Jeg har når jeg tenker meg om noen biblioteksbøker som skulle vært levert for et år siden. Det her begynner å ta seg opp.

Jeg har skole klokka elleve, og sov mer eller mindre fra klokka fire til klokka ni i ettermiddag. Ser ingen håp for søvn i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Jeg har når jeg tenker meg om noen biblioteksbøker som skulle vært levert for et år siden. Det her begynner å ta seg opp.

Jeg har skole klokka elleve, og sov mer eller mindre fra klokka fire til klokka ni i ettermiddag. Ser ingen håp for søvn i nærmeste framtid.

Likt søvnmønster har vi også.

vi kan bli bibliotekkriminelle. (bibliotekriminelle?, bibliotek-kriminelle?...) :ermm:

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...