:---{D Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 jeg skal jakte på hoppende pupper i morra, ønsk meg lykke til :--1 Ehm, hva? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 MEN NEIDA. Klart du er flott, elskling. Kanskje litt klønete, men jeg har ikke lov å si noe om det. Jeg faller... noen vil kalle det ofte, jeg vil kalle det på en regulær basis - i trappene hjemme. Du er klønete, jeg er klønete, dumdristig og hjernedød. Passer jo perfekt. Jeg er distré og generelt uheldig. Vi kommer til å ta livet av hverandre. Det blir en fin kjærlighetshistorie. Det beste hadde såklart vært om vi hadde vært småkriminelle og avhengige av hardere stoffer óg. Det siste kriminelle jeg gjorde var å hjelpe en fyr med å stjele et par bowlingsko, tror liksom ikke det blir film av sånt. Fluesopp: :ermm: :ermm: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva tycks om det siste bidraget mitt på Deviantart? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Kriminaliteten kan vi jobbe med. Det verste jeg har gjort så langt var å ikke levere tilbake en bok om arkitektur som jeg lånte av ungdomsskolen.. Vi kan planlegge noe stort sammen, så får vi Quentin Tarantino til å lage film om oss. Forresten, skal ikke du på skolen imorgen kjære? Endret 28. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 skal forklare den i morra, men stikkordene er pupper og ris....tenk koffert da folkens:) God natt til alle, spess. til Tomatulf Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kriminaliteten kan vi jobbe med. Det verste jeg har gjort så langt var å ikke levere tilbake en bok om arkitektur som jeg lånte av ungdomsskolen.. Vi kan planlegge noe stort sammen, så får vi Quentin Tarantino til å lage film om oss. Forresten, skal ikke du på skolen imorgen kjære? Jeg har når jeg tenker meg om noen biblioteksbøker som skulle vært levert for et år siden. Det her begynner å ta seg opp. Jeg har skole klokka elleve, og sov mer eller mindre fra klokka fire til klokka ni i ettermiddag. Ser ingen håp for søvn i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nå må jeg lalle. Kos dere videre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 God natt til soppen med flue inni og L4R5 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, stikke og legger meg jeg og. Go' natt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Natta, Lars, Simen og Fluesopp! Sov godt. Endret 28. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 jeg tror jeg er avhengi av CSI O.o Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne datoene på de 8 siste mandagene som starter med den 25 og videre bakover? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 En kalender er det første jeg tenkte på, i hvertfall... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg har når jeg tenker meg om noen biblioteksbøker som skulle vært levert for et år siden. Det her begynner å ta seg opp. Jeg har skole klokka elleve, og sov mer eller mindre fra klokka fire til klokka ni i ettermiddag. Ser ingen håp for søvn i nærmeste framtid. Likt søvnmønster har vi også. vi kan bli bibliotekkriminelle. (bibliotekriminelle?, bibliotek-kriminelle?...) Endret 29. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hæ Logg til K&H-oppgave. En kalender er det første jeg tenkte på, i hvertfall... Har du tips til en elektronisk versjon? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Greit nok, men jeg vet ikke om jeg skjønte hva du spurte om. Skal du vite hvilke datoer de åtte siste mandagene var? I så fall tror jeg forslaget om en kalender er det beste du kommer til å få. http://timeanddate.com/calendar/ Du kan muligens også bare dobbeltklikke på klokken på PC-en din. Endret 29. mai 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har du tips til en elektronisk versjon? mobiltelefon? Microsoft outlock? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tror forslaget til Daniel vil bli benyttet. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg