L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg må bare ha mer Leif Juster. Han var et geni. Er ikke denne tidløs så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det hørtes jævlig vondt og pinlig ut. Kan skrive under på det egentlig. Var ikke så veldig mange som fikk det med seg, men det var ganske morsomt for dem som gjorde det. AUAUAU. : ( Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Leif Juster var genial, ja! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor småklør jeg i munnen etter å ha drukket sjokomelk? Jeg blir nervøs. Jeg nekter å være allergisk. Kanskje jeg får nye tenner eller noe sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gammel er du? Kan være visdomstenner på vei. I såfal så kjøp Dentinox og smør på. Smaker høgg men det funker. Også mot tannverk noen ganger btw. Det er sånn man bruker på unger som får tenner. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 AUAUAU. : ( ja.. Du er sikkert ikke allergisk, om så er du ikke allergisk nok til å kutte ut sjokolademelk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Var visdomstenner jeg tenkte på. Og jeg er eighteen, mr. Der traff du spikeren med hodet, kjære. Endret 28. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Var visdomstenner jeg tenkte på. Og jeg er eighteen, mr. Kjør på med Dentinox. Hjalp meg når jeg fikk dem. Selv om det er beregnet på unger da hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 HVORFOR(!) skal det være så vanskelig å finne episode 9 av The Line? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Der traff du spikeren med hodet, kjære. jee. Kan du leve med meg selv om jeg ser ut som lars bystøl i trynet? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Heldigvis for deg er det personligheten din jeg falt pladask for, så det bør gå rimelig bra. Takk for tipset, Lars. Får se om det blir nødvendig, så langt har det bare småkilt litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Heldigvis for deg er det personligheten din jeg falt pladask for, så det bør gå rimelig bra.Pass på. I disse PUA-dager kan personligheten være et nøye kalkulert spill. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Heldigvis for deg er det personligheten din jeg falt pladask for, så det bør gå rimelig bra. <3 Pass på. I disse PUA-dager kan personligheten være et nøye kalkulert spill. Ey.. det var bare slemt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Veldig sant, Lars. MEN NEIDA. Klart du er flott, elskling. Kanskje litt klønete, men jeg har ikke lov å si noe om det. Jeg faller... noen vil kalle det ofte, jeg vil kalle det på en regulær basis - i trappene hjemme. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor småklør jeg i munnen etter å ha drukket sjokomelk? Jeg blir nervøs. Jeg nekter å være allergisk. Kanskje jeg får nye tenner eller noe sånt. Aldri hørt om det før. Du får håpe på at du får nye tenner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) jeg skal jakte på hoppende pupper i morra, ønsk meg lykke til Hørt de skal være sykt vansklig og få tak i , men smake dødsgodt sammen med ris :!: Er bare en ting som hjelper imot tannkløe og det er......MORFIN Endret 28. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 MEN NEIDA. Klart du er flott, elskling. Kanskje litt klønete, men jeg har ikke lov å si noe om det. Jeg faller... noen vil kalle det ofte, jeg vil kalle det på en regulær basis - i trappene hjemme. Du er klønete, jeg er klønete, dumdristig og hjernedød. Passer jo perfekt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 jeg skal jakte på hoppende pupper i morra, ønsk meg lykke til Hørt de skal være sykt vansklig og få tak i , men smake dødsgodt sammen med ris :!: Er det bare meg som ikke skjønner betydningen av det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg